My one love my one heart del 112

-Vet inte, kan vi kanske inte så Karate kid?
-Joo, den har jag velat se i hudra år nu!
-100 år? hur gammal e du?
-Haha jadu justin, sa jag och blinkade till han. Han satte igång filmen, den var riktigt bra. När vi äntligen kom fram till atl igen var det kväll. Vi tog en taxi hem till justin, pattie sov redan så vi smög upp till hans rum och la oss.....


Jag vaknade vid halv 2, kanske dags att stig upp?
Jag gick upp och duchade sen klädde jag på mig och sen gick jag ner till Pattie.
-Hej Pattie, sa jag
-Nemen hej Erika, så du har vaknat nu?
-Jaa, vi kom hem rätt sent igår kväll,
-Jo tack jag hörde er när ni klampade upp för trappan ;)
-Va gjorde du :O! Jag som försökte smyga!
-Haha men de gick nog inte så bra
Sa Pattie och skrattade ett tag, Mitt i allt kom Justin ner,
-Vad skrattar ni åt? Sa han trött
-Nej inget speciellt, Sa jag och log
-okej, sa han och tog fram mjölkpacketet från kylen, Och skulle precis dricka från packetet när Pattie hostade till som ett nej Justin ta ett glas,
-Juste glas vare sa han och tog frem ett glas
-Justin är du trött sa jag
-Nej då! Måste bara vakna till lite
-Haha okej
Han satte sig vid bordet och pratade med oss, Vi pratade om lite allt möjligt faktiskt,

Ur Justin's Perspektiv


När vi hade pratat ett tag så frågade Mamma vad vi skulle göra idag, Jag kollade på Erika men hon ryckte bara på axlarna,
-JUSTE! Halv skrek jag!
-VADÅ!! Frågade Erika?
-Du skulle ju få en överraskning, Men de kan ju vänta till senare. så kan vi hitta på någonting med Mamma,
Erika kollade surt på mig, men jag log bara, Mamma kollade på mig med en frågandes blick, Men jag struntade i den och ställde mig upp och tog mitt glas, och sedan sa jag
-Aha ska vi åka till centrum eller?
-Okej sa både Mamma och Erika
-Okej sa jag och började gå mot trappan
-Vart ska du da? Frågade Erika
-Jag ska klä på mig tror du jag ska gå ut såhär eller?
Erika började skratta och sedan kom hon efter mig, När vi kom till vårat rum plockade jag fram kläder som jag skulle ha idag,
-Jag går och borstar tänderna, sa jag
-Okej
Jag gick och borstade tänderna medans jag tänkte på överraskningen till erika. Hoppas hon gillar det!....


kommentera <3
dennna delan skrev båda jag (linnea) och denisé:)

Postat av: Anonym

Oh,vad bra den är!!!!!!!!!

Ni är bara bäst på att skriva!!!

2011-01-28 @ 22:02:41
Postat av: Johanna

Grymt bra :D

2011-01-28 @ 23:27:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0