My one love my one heart del 115

Ur Justin's Perspektiv

Visst jag kanske var lite taskig men det är ju en överraskning då kan man ju inte säga vart man ska,, När vi började närma oss så satte jag på Erika en ögonbindel,


När vi kom fram tog jag av ögonbindlen och hoppades på att Erika gillade det.

Ur Erika's perspektiv

Han tog av mig öonbindeln, och jag såg ett riktigt fint hus. Det var brunt med röda fönster.




Det la vid stranden, gud vad fint.
-Wow justin, vems är detta?, frågade jag
-Det är vårt hus, sa han och log.
-Wow, sa jag igen.
-Kom så går vi in, sa han och tog min hand.
Vi gick in och kom till hallen, allt var i vitt/brunt/rött.
-Kom då, sa justin och drog lite i min arm, vi gick till köket hyllorna va röda och blanka. Sen vardagsrummet en stoooor soffa och en platt tv. Badrummet var jättestort, en jacuzzi och dusch, toa och hylla ja sånt man har på en toa. Tillsist gick vi till sovrummet, w-o-w. En enorm säng, även en tv i sovrummet. Tapeten var vit med tavlor på mig och justin. Där var fönseter på ena sidan av väggen (asså på hela sidan) där kunde man gå ut till balkongen.
-Justin, kallade jag.
-Ja, sa han och kom till mig
-Gud vad fint! Detta måste ha varit dyrt som in i!!
-Ah, skit i priset det är helt klart värt det!
Jag tittade lite till på utsikten, well utsikten som var i huset på min blivande MAN var mycket finare!
Eftersom han har gett oss ett underbart hus kan han ju få något också.
Jag tog på mig det jag hade köpt, trosorna och bhn. Sen gick jag för att leta upp ljus. Det började bli lite mörkt där ute. Jag hittade ljusen och tände dom, sen ropade jag på justin:
-Justin, kan du komma?
-Okej
Han kom upp, jag hade 'gömt' mig så han inte skulle se mig.
-Vad fint du har gjort, sa han och tittade sog omkring.
-Lägg dig i sängen, sa jag och log. Han la sig i sängen och jag gick fram, när han såg mig gapade han och tittade på mig från top till tå n¨gra gånger....


Vi fick en fråga om vad nästa novell kommer att heta, jag vet inte.... Har ni några förslag kanske?
kommentera
<3

Postat av: Anonym

Oh,sjukt bra!!!!

Jag undrar också?

Vad ska den heta?

2011-01-29 @ 17:10:39
Postat av: Anonym

Oh,sjukt bra!!!!

Jag undrar också?

Vad ska den heta?

2011-01-29 @ 17:10:43
Postat av: Johanna

Super duper bra!!!:D

2011-01-29 @ 18:09:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0