My one love my one heart del 116

Han kom upp, jag hade 'gömt' mig så han inte skulle se mig.
-Vad fint du har gjort, sa han och tittade sog omkring.
-Lägg dig i sängen, sa jag och log. Han la sig i sängen och jag gick fram, när han såg mig gapade han och tittade på mig från top till tå n¨gra gånger....


-WOW, sa han
Jag gick till han och kysste han passionerat. Det gick över till hångel.
Helt plötsligt ramlade vi ner på golvet
-Hahaha aj, sa jag
-Haha sorry, sa han och kysste mig igen.
*Pling plong*
-Vem är det som kommer?, frågade jag
-Vet inte, men stanna här så öppnar jag.
-Men du har ju bara byxor!
-So what?
-Ingen får se din sexiga mage förrutom jaaaag, sa jag och skrattade
-Haha, mm men jag öppnar nu, sa han och gick.

Ur Justins perspektiv
Jag gick ner för att öppna, där ute stod Chaz, Ryan, Klara och Filippa.
-Heeeej, vad gör ni här?, frågade jag
-Olala. hörde jag Filippa viska till Klara
- hahahha skrattade Filippa.
- Men vad gör ni här, kl är ju jätte mycket?? sa jag
-jo asså vi har varit hos Ryan men sen så hade vi inget att göra, så vi tog med några filmer och lite godis så tänkte vi att vi kunde ha en film kväll hos er. sa Chaz
-hmmm okej men kom ni in, jag ska bara hämta Erika för hon var nära på att sova för hon va jätte trött. sa jag
-okej gå du upp och hämta henne, så fixar vi lite här säg inte att vi är här tänkte att det kunde va lite roligt om hon inte visst något.
-Okej, du ryan du vet var allt är så du får bestämma så länge jag är borta.
- o yee jag får bestämma, nu är ni illa ute.
hahahahaha
Ur Erikas Perspektiv.
Jag tyckte att det tog väldigt lång tid för justin att gå ner och kolla vem det var så jag tog på mig min one pice. men då hörde jag att det var någon som var på väg upp, så jag gick ner under täcket igen.
- sötis sover du?? jag tänkte att du kunde hjälpa mig?  sa Justin
Jag svarade inte.
- Men snälla kan du inte hjälpa mig, jag måste ha din hjälp!!! sa Justin
Jag ville ju hjälpa han men jag var så trött så jag svarade inte på han.
- okej får jag väl göra det själv då, hmmmm!!
Ur Justins perspektiv.
Jag tänkte att det var dax för Erika att få en dusch. Om hon inte svarar mig så får hon ju få lite vatten så att hon svara. Så jag jag tänkte att jag kunde ju ge henne en kall dusch.
När jag hade kommit ner och fyllt min hink med kallt vatten och var på väg upp igen så såg jag att Ryan var bakom mig.
- Du bro vad ska du göra med den hinken?? sa Ryan
- Jo det är så att Erika vill inte svara mig så jag tänkte att detta var den ända sättet för henne att komma ner till er. Sa jag och skrattade
- hahah vad du är rolig, men du blir hon inte sur på dig då??
-hmm nja kanske men så är det när Bieber är igång. Men vi kommer nog snart ner, vänta ni här. sa jag
Efter jag hade sätt Ryan gå till som andra så gick jag tyst upp för att se om Erika hade vaknat. Men det hade hon nog inte.
Ur Erika perspektiv
- Men snälla Erika är du vaken, jag behöver din hjälp jag kan inte göra detta själv. sa Justin
Jag tänkte för mig själv, kan han inte ge sig någon gång. när jag var på väg att vända mig så hörde jag att justin skrek 1..2..3 här får du. Jag blev helt blöt och ända jag kunde säga var Meeeeeennnnn jjjuuuuuuuuusssssstiiiinn jag var ju vvaakkeeeennnn. varför ska det alltid vara kalt vatten när du ska vecka mig?
-Hahah så är det när man är justin tjej och inte lyssnar när en bieber vill ha hjälp. Så detta var ända saken för dig  att vakna.
- Du ska bara få min lille bieber.
- Kom då jag är ju äldre än dig min lille hjärta, jag är inte rädd för dig!!
-hahah ja ditt lilla hjärta aww vad sött av dig, men nej jag är ju sur på dig, här kommer jag..
Efter jag hade jagat han lite här uppe så sprang han ner. Jag sprang efter han, men när han och jag hade kommit ner så fick jag tag på han.
-Du jag har en liten fråga vem var det som knackade på dörren??
-hahha, du det var .sa Jb
Men innan han hann att säga vem det var så hoppade 4 personen uppp bakom soffan, tänkt det var våra kompisar som hade kommit. Jag som trodde att jag skulle sova. Men det får jag vänta med.
- Heeej vad roligt att ni är här, jag har en lite fråga varföör är ni här? klockan är ju över 12 på natten,
- ahahahhaha har justin varit snäll mot dig?
- vaa? vad menar ni? sa jag
- jo asså du är väldigt blööött. hahahaha! sa filippa
Innan jag han att säga något så var jag helt röd i hela mitt ansiktet. Då kom justin och han.....

Så här får ni del 116, jg e hos kompis så hon hjälpte mig :)

kommentera


Postat av: Carro

Meeer bästa novellen någonsin!! hur fan kan man vara så jävla bra? :D<3

2011-01-30 @ 13:13:30
Postat av: Anonym

OMFB mer så himla bra!!

2011-01-30 @ 13:22:21
Postat av: Johanna

Hahhha super duper bra!!!:D

2011-01-30 @ 15:50:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0