My one love my one heart del 117

- Heeej vad roligt att ni är här, jag har en lite fråga varföör är ni här? klockan är ju över 12 på natten,
- ahahahhaha har justin varit snäll mot dig?
- vaa? vad menar ni? sa jag
- jo asså du är väldigt blööött. hahahaha! sa filippa
Innan jag han att säga något så var jag helt röd i hela mitt ansiktet. Då kom justin och han.....



Pussade mig på kinden sen höll han händerna för mina ögon.
-Vart ska vi?, frågade jag
-Hit, sa han och tog bort händerna från mina ögon.
Där fanns ljus och kuddar, sen satt alla nadra och väntade på oss
-äntligen!,sa chaz
-Haha, wow, sa jag och tittade mig runt.
-Kom nu ska vi titta på film ;) sa ryan
jag satte mig brevid filippa och justin satte sig brevid mig. vi skulle se "Love and other drugs". Filmen började jag åt popkorn och drack cola. När filmen var slut var ingen trött
-vi kör sanning eller konka, sa ryna
-okej, sa vi andra
Jag hämtade en flaska sen satte jag mig i ringen.
-Jag snurrar, sa jag och log. jag snurrade och den hamnade på filippa
-Sanning eller konska?, frågade jag
-sanning
-okej, hm... har du nånsin haft sex?, frågade jag på svenska så killarna inte fattade;)
-Erm.. ja, sa hon på svenska och rodnade
-Vad säger ni?, frågade justin
-Jadu, svarade jag på engelska
-Berätta,sa ryan
-Nä, men kom vå sover vi!, sa klara


OMFB såå kort men kom precis hem från träning typ sen har jag läxa till i morron(spanska) måste plugga!! sen har denisé ingen dator så han kan inte skriva:/ men ni fick en liten bättre än inget eller? :'(

kommentera

Postat av: Johanna

hahha naw:P super bra:D

2011-02-01 @ 17:34:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0