My one love my one heart del 63

-Kul!, Om jag ska vara helt ärligt trodde jag inte att de gick att ha så här kul med Jasmine,
-Du, De trodde inte jag heller! Men se så allting an ändras!
-AAhh verkligen!
När vi var hemma var klockan typ halv 10, Vi bestämde oss för att byta om och sedan se en film i soffan



-Vilken vill du se?, frågade jag.
-Vet inte, kanske.... harry potter hemligheternas kammare?, sa han
-JA, det va längesen jag tittade på dom;)
-Då ser vi på dom.

Jag satte igång filmen och satte mig ner brevid justin. Filmen va riktigt bra, jag har inte sett dom på väldig länge.
Jag somnade visst för justin väckte mig och filmen va slut. Jag orkade inte resa mig så justin bar mig upp till sovrummet.

Ur Justins perspektiv

I morgon är det dags för festen hoppas verkligen att Erika gillar det!! Jag gick för att borsta tänderna m.m sen la jag mig brevid Erika i sängen.

-Godnatt gumman, sa jag och pussade henne på munnen.

Jag vaknade av ett erika hade vaknat.

-Morron, sa jag sömningt
-Morron, sa hon. Vad vill du göra idag?
-Vet.... Juste idag va ju festen den måste jag ju förberda hm...
-Hallå, justin
-Vha?
-Haha nå inget men vad vill du göra?
-Jag kom på en sak, Caitlin kommer hit idag, sa jag.
-Caitlin vem?
-Min typ bästa tjejkompis
-Jaha okej, vad kul, sa hon.

Såklart va ju Caitlin bjuden på festen hon skulle underhålla erika medans jag fixade festen.
Jag steg upp och tog en snabb duch. Sen tog jag på mig svart jeans vit v-ringad t-shirt och en sorts kavaj.

-Woho snygging, sa Erika
-HA HA, i noow im hawt, sa jag och flinade.


Kommentera;)

skriver del 64 med min Kompis senare;)

Postat av: Johanna

Super bra! Fast inte så mycket hände, det gör inget:)

2011-01-04 @ 11:11:57
Postat av: Anonym

Jättebra!!!

2011-01-04 @ 16:09:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0