My one love my one heart del 64

Såklart va ju Caitlin bjuden på festen hon skulle underhålla erika medans jag fixade festen.
Jag steg upp och tog en snabb duch. Sen tog jag på mig svart jeans vit v-ringad t-shirt och en sorts kavaj.

-Woho snygging, sa Erika
-HA HA, i noow im hawt, sa jag och flinade.



Ur Erikas perpsektiv

Jag gick och duchade sen flätade jag mitt hår och tog på tights ett vitt linne och svart skärp. Caitlin hade visst kommit för en tjej stod och pratade med Justin i tv rummet.

-Hej, sa hon
-Hej Justin och Caitlin, sa jag och log.
-Erika, sa justin och kramade mig.
-Jag måste gå nu tjejer men ha kul, sa justin snabbt och gick ut.
-Vad skulle han?, frågade jag.
-Vet inte, sa hon och rykte på axlarna.
-Jaja, vill du titta på film?, frågade jag.
-Visst, kan vi seThe last song? den  sjukt bra!
-Visst;)

Caitlin satte sig i soffan medans jag fixade med filmen. Hon verkade riktigt snäll!!

-Jag fixar popcorn, sa hon.
-Okej, svarade jag.

Efter en stud kom Caitlin ut med en stor skål popcorn.

-Mums, sa hon
-Haha, japp.

Jag satte igång filmen, den va lika bra som vanligt;) När filmen va slut sa Caitlin..

-Du, kanvi inte sjunga karioke?
-Ja, det gör vi.
-O du jag lyssnade på din skiva, jättebra!
-Tack, sa jag.

Jag satte igång karakoet (?)

-Vilken låt vill du sjunga?, frågade jag.
-Kvittar, men ta en bra låt.
-Okej. Jag valde Only girl med Rihanna. Den va riktigt bra.
Jag började sjunga

"La la la la, la la la la, la la la la, la la la la. I want you to love me...."

Det var riktigt kul, Caitlin var bra på att sjunga. När låten va slut började båda skratta och satte oss i soffan igen.

-I now, vi spelar in när vi sjunger och lägger upp det på twitter!, sa hon.
-Hahah jaaa!!

Denna gången sjöng vi "One Time!" men typ på skoj så det va RIKTIGT kul att sjunga. När vi tittade på videon fick vi värsta skrattanfallet.

-Hahahaaaahaa vi lägger upp den på din twitter, sa hon.
-Varför?
-Du har fler followers... dah!!
-hahaha okej kom vi gör det nu.

Vi la upp den, efter 10 minuter hade jag fått många tweets som " HAHA LMAO GOOD ONE ERIKA AND CAITLIN" eller "omb HAHAHAH lol" haha dom gillade den ialla fall. Pling. Jag fick ett sms av Justin det sotd "Klä på dig nått fint, en limosin kommer om 2 timmar;) saknar dig xx din Justin" aww ;) jag svarade "Okej, vad har du nu hittat på? xx din Erika"

-Jag måste klä på mig nåt fint och fixa frisyr och smink och PANIK, sa jag.
-Hahaha lugna dig jag hjälper dig;)
-BRA!! vad ska jag ha på mig??
-Detta, sa hon och tog fram en svart klänning som räkte ner till knäna tajt. Jag provade den, den satt PERFEKTO! ;)
-Vad ska du ha på dig?, frågade jag
-Detta, sa hon och pekade på en ljus rosa klänning.
-WOW, fan va snygg!
-Haha tack, men ingen kommer titta på mig när du står brevid!
-HA HA.

När båda hade klätt på sig fixade vi sminket. Hon sminkade mig först. Det blev jättebra! Sen fixade hon min frisyr. Hon plattade det sen fixade hon på ett vis jag inte visste fanns, det blev JÄTTEBRA!!! Jag sminkade henne sen fixade jag frisyren, jag lockade det sen spryade jag det lite, perfekto!


lååååång som jag lovade!! ;) nu förkänar jag MÅNGA kommentarer;)

KOMMENTERA

Postat av: Anonym

Meeeeer kan du snälla skriva en till idag!!!?????

2011-01-04 @ 17:09:36
Postat av: Pamela

super!!!! mer idag snälla!!!! :D ♥

2011-01-04 @ 17:16:16
Postat av: Johanna

Jättebra kapitel ofc vad skulle man annars för vänta sig?

2011-01-04 @ 17:23:29
Postat av: Johanna 2

Den är så jävla bra.

Är i himelen när jag läser <3

Fortsätt och sluta aldrig

2011-01-04 @ 21:02:47
Postat av: Julle

Mer!!!!!! Aså jag läser den här novellen hela tiden varje dag !!!!

Kan alldrig få nog så bra den e !!!!!!! Meeeeeeeeer!!!!! Skriv en lååååååååång nu!!!!!!!!! För du gör oftast korta!

2011-01-05 @ 08:18:20
Postat av: Anonym

Guuuuuu vad bra !!!!!! Jag fattar nt att ngn kan skriva ngt så här bra!!!

2011-01-05 @ 13:18:03
Postat av: Anonym

Meeeeer!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2011-01-05 @ 14:46:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0