My one love my one heart del 66

ett tag va alla blöta och full av skratt.

-Vad va det jag sa, sa justin och kramade mig bakifrån.
-Ja vet inte, men en sak vet ja... Du ska få igen!!....


Jag och justin gick upp ur poolen, Selena gick upp stracks efter oss. Jag tog på mig min klänning igen, när jag kom in såg jag en stor skylt uppe i taket där stod det "Erika + Justin ♥ = Love birds"

-JUSTTTINNN!!!, skrek jag.
-Hahahahaha, giullar du inte det?, frågade han.
-nä jag gillar inte den.... jag älskar den;)
-Vad bra, ska vi äta eller du kanske inte är hungrid?
-Jooo jag har inte ätit på lääänge.
-Haha okej vill du ha grillat, eller nåt annat?
-Hm.... grillat;)

Vi gick till "matbordet"

-Vad vill ni ha?, frågade sevetrisen.
-Jag tar en hamburgare, sa Justin
-Och du?
-Jag tar kyckligspett, tack
-Okej, varsågod, sa han och gav oss vår mat.

När vi hade börjat äta hörde vi en smäll, Justin. Som är väldig skyddande. Sprang för att se vad det va.

Ur Justins perspektiv

Jag hörde smällen och gick dit för att se va det va för något. Jag såg inget särskillt så jag gick tillabax till Erika.
Vi åt vidare sen när vi va färdiga sa jag:

-Vill du dansa?
-Yes please ;)

Vi gick till dansgolvet, låten "Umbarella" efter kanske 1 minut fattade jag att det var Rihanna som sjöng... LIVE!!
Jag tittade omkring och såg henne stå där på scenen och sjöng

-Fan va cool justin
-Vad?
-Att dom sjunger live!!
-Haha, trodde du va hade en cdspelare att spela musik på? HA om man är känd så har man lite tur med live musik;)
-OLALA;)

När låten va slut hörde jag nån säga "Okej nu är det dags för Justin Bieber att sjunga"

-Ska du sjunga?
-Yes, enjoy, sa han och log.

Han gick upp på scenen och ställde sig mitt på den.

-Heeej alla, sa han. Nu tänkte jag sjunga en cover på "Just the way you are" av Bruno mars. Hoppas ni gillar det.

Han började sjunga, jag stog längst fram och tittade på han hela tiden.  Han tittade på mig med. När refrengen började gick han till mig och drog mig upp på scenen. alla började skrika. Jag tittade ut på publiken och njöt av var sekund jag va med justin och alla underbara personer som va här. Justin sjöng klart och jag kramade han. Jag hörde dom säga "Nästa som ska sjunga är Erika!!"

-Ska jag sjunga?, sa jag till justin förvånat
-Yes suprice, sa han och skrattade

Jaha vilken låt ska jag sjunga????

-Okej jag ska sjunga....



Kommer inte på en låt xD

kommentera

Postat av: Anonym

Hon ska sjunga overbord med justin!!!!! Faaaan vad bra nu är på att skriva !!!!

2011-01-05 @ 17:03:20
Postat av: Anonym

Ohhhhhhh,det är såååååå bra!

Längtar tills nästa kommer ut!

2011-01-05 @ 18:05:39
Postat av: Meeeeeeeer!!!!

Kan du skriva en till idag ?????

Jag kan it vänta !!!

Det känns som år när jag väntar.

2011-01-05 @ 18:34:22
Postat av: justins#1 fan

ooo jag vet en låt katy perry teenage dream :)



din berättelse=bäst<3

2011-01-05 @ 19:04:51
Postat av: Anonym

My heart will go on :) Gråter alltid till den :)

2011-01-05 @ 19:21:58
Postat av: Johanna

Jättebra x 10000000 bara så att du vet är det Bruno Mars som sjunger "Just the way you are" men nt så noga;)

2011-01-05 @ 19:52:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0