My one love my one heart del 67

-Ska jag sjunga?, sa jag till justin förvånat
-Yes suprice, sa han och skrattade
Jaha vilken låt ska jag sjunga????
-Okej jag ska sjunga....


Ur Erikas perspektiv

Jag tänkte sjunga en speciel låt till Justin, någon som han inte sjunger själv. Innan jag hande bestämt mig vad jag skulle sjunga kom Selena springades till mig, jag blev jätte var jätte nervös först, för jag ville inte att hon skulle veta något. Men hon hade en bra idee som jag älskade!

-Du vill du kanske att jag ska sjunga en låt med dig? Frågar Selena
-Ja men du jag tänkte att jag kanske kunde sjunga en låt av dina låtar för dom kan jag nästan alla. Men du kanske kan komma in på refrengen? Sa jag
-Ja det hade varit roligt, gå du till scenen så fixar jag detta. Sa Selena

När Selena hade gott så gick jag mot scenen, innan jag stod på scenen så såg jag den finaste killen stå där och väntar på mig. Han hade en grå tröja och svarta byxor på sig. Sen hade han sin favorit blåa och grå keps på sig. Justin Bieber är och kommer alltid va den snyggast, sexigast och snällaste personen jag känner! Låten vi skulle sjunga är "i promise you" en av mina favorit låtar.

-Okej alla jag tänker sjunga "i promise you" och den är tillägnad min söta pojkvän.

Jag började sjunga och i refrengen kom Selena ut och sjöng med mig. Det va jättekul! Många hade tagit fram sin mobil och spelade in eller tog kort. Jag tittade på Justin och såg att han va tårögd... Hoppas det är för han e glad!!
När låten va klar stog nästa alla och tittade på oss. Jag gick ochkramade Selena.

-Du va jättebra!, sa hon
-Tack, du med!

Jag gick av scenen och gick till Justin.

-Så... gillade du det?
-Erika, jag gillade det inte! Jag älskade det<3 Och jag älskar dig
-Älskar dig med! Mer än vad jag nånsin har älskat någon i hela mitt liv. Jag vill aldrig förlora dig.
-Och jag dig, sa han och kysste mig.

Detta va den bästa dagen i mitt liv, ja det va det.

-Erika, hörde jag Selena skrika
-Jaaa
-Vänta på mig, sa hon anfått
-Oki
-Jo, jag undrar om du vill göra en remix med låten "i promise you" med mig?
-VA??
menar du allvar?
-JAA, såg du inte hur dom gillade den? + lät det sjukt bra! Du e fan grym på att sjunga!
-Aww, och JAA jag vill göra det med dig!
-YES, sa hon och kramade mig.

Jag gick till justin som satt vid baren.

-Vad ville Selena?
-Jag ska göra duett med henne!!
-Va?
-Jaa, sa jag och kramade han
-Nice!...



kommentera<3

Postat av: C

Fan vad vi är bra linnea:)

2011-01-05 @ 20:00:25
Postat av: Anonym

BRA!

2011-01-05 @ 20:39:16
Postat av: Anonym

Ohhhhh,vad bra ´den är!

Ska ni skriva mera ikväll?

2011-01-05 @ 20:51:39
Postat av: Johanna

Strålande skrivet:D Tycker verkligen att det är fantastiskt:)

2011-01-05 @ 21:26:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0