My one love my one heart del 69

-Hoppas du är hungrid för jag har fixat lite frukost till dig innan jag ska åka. Hoppas det smakar bra. Sa jag
-aww vad gulllig du är, jag är jätte hungrig och tack så mycket. Sa Erika
När vi hade satt oss vid dator då började min telefon att ringa. Jag kollade på den och det var



....Usher

Samtal

-Happy birthday brrrooo
-Haha tack Usher.
-Har du fått något?
-Nej, inte än.
-Det kommer säkert snart.
-Ja, det gör det väl.
-Ja, men glöm inte att komma i tid i dag
-Varför skulle jag inte?
-Ja, hon kanske ger en speciell överraskning, du vet vad...
-Hahah brrooo hejdå.
-Hejdå

Samtal slut

-Vem va det?, frågade Erika
-Usher, han ville bara säga grattis och sånt du vet.
-Okej, kul då. 

Vafan inte ens ett grattis?? okej.....

Ur Erikas perspektiv

Det va svårt att inte försäga sig hela tiden om festen som skulle va idag, justin fyllde ju 17 men han trodde det va ett möte till turnen men det va en fest till han.
Jag låsades att jag typ inte brydde mig om hans fest för det skulle bli kul ikväll, men e nog tvungen ändå...

Ur Justins perspektiv

Min mobil ringer igen det va Usher.

-Tje Usher
-Hej bro, skulle bara säga att mötet är ikväll istället vid 6.
-Jaha okej ses då
-yes

Jag gick och sa det till Erika.

-Okej, sa hon. Vad vill du göra nu då?
-Vet inte, kan vi inte göra nåt kul?
-Som??
-Gå på bio kanske?
-Ja det kan vi göra, vilken film? Och kommer typ inte alla dina fans hoppa på dig om dom ser dig?
-Haha, jo kanske... Vänta vi hyr hela biosalongen
-Haha, okejjjjj kuul, du e för go du;)
-Haha, I now. Men vilken film?
-Kan vi inte se Vampryer suger? Alla mina kompisar säger att den äger.
-Visst, vänta ska bara ringa Scooter så han fixar lokalen pch det.
-Ja, jag går och fixar mig.

ur Erikas perspektiv

Jag gick och tog på mig vitt linne svarta tights brunt skärp

Erikas outfit:

Jag blev nöjd med resultatet.

-Erika kommer du?, frågade justin
-Kommer, sa jag och gick till han.
-Snygging, sa han och kramade mig.
-Snyggare, sa jag.
-Nä
-Jo
-Nä
-jo
-Jajaj, jag e snyggast, sa han sen.
-HA HA

Vi kom fram till biosalongen och satte oss på våra platser. Det känndes tomt utan alla andra som va där, vi va ju själva.....



kommentera<33

uppdate vf inga kommentarer?? :(

Postat av: Anonym

jättebra!

2011-01-06 @ 16:04:02
Postat av: Anonym

Jättebraaaaaaaaaaaaaaaa!

2011-01-06 @ 18:26:07
Postat av: Johanna

hahha naw, stackars Justin, tror alla glömt hans födelsedag :P Men det var förstås otroligt bra:D

2011-01-06 @ 19:03:55
Postat av: Josefina

Hej! Kolla gärna in min novell som jag precis börjat på!

2011-01-06 @ 21:53:36
URL: http://jbiebs.blogg.se/
Postat av: josefin

Hej! Kolla gärna in min novell på min blogg!

2011-01-06 @ 22:33:19
URL: http://jbiebes.bogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0