My one love my one heart del 70

-jo
-Jajaj, jag e snyggast, sa han sen.
-HA HA
Vi kom fram till biosalongen och satte oss på våra platser. Det känndes tomt utan alla andra som va där, vi va ju själva



Filmen va rolig, haha. Men Twilight va bättre...
När filmen va slut va klockan halv 5, jag måste fixa mig lite snyggare, men justin får inte märka det.
Jag ringer Ryan så får han uppehålla justin.

Samtal

-Ryan, det e Erika.
-Heej erika
-Hej, du kan väl uppehålla Justin lite? jag måste ta på mig andra kläder.
-visst jag kommer om 20 minuter-

Samtal slut

när vi kom hem va Ryan redan där.

-Tjo bro vad gör du här?, frågade justin.
-Vaddå? Har du glömt att jag skulle komma eller?
-Neeej.... man såg på justin att han fattade noll.
-Killar jag går in och gör en sak, sa jag
-Okej, sa justin och kramade mig.

Jag gick till sovrummet och tog på mig kläder såhär blev det:

Fast mitt hår va rakt.

Ur Justins perpsektiv

Ryan ville visa mig nåt, men han sa inte vad alla är så konstiga idag! Han körde och körde tills vi kom ut mitt i landet. Där lite längre fram va det folk som dansade, lampor som dom i ollg musik videon på slutet. Musik, drinkar och mycket mera. När vi kom fram till stället med allt på såg jag en skyllt det stod "16 yestserday 17 today". Jag såg Erika stå där också, vackrare än någonsin. Jag såg också pappa, Jazmine, Jaxon, mamma och Usher. Fan vad jag har saknat pappa! Jag hoppade  ur bilen och halv jogga till pappa och mina syskon.

-Hej pappa, sa jag.
-Hej Justin grattis på 17 års dagen;)
-Tack! Hej Jazmine! Och Jaxon
-Justin, justin, sa Jazmine

Ur Erikas perspektiv

När Justin kom sprang han direkt till Jeremy, inte så konstigt dom hade ju inte träffats på länge. Han blev så glad när jag bjöd in han till festen. Jag hade också bjudit in Caitlin, ryan, chaz och mina bästisar. Sen Jasmine kom Selena, beyoncé kom också. Lite cool att träffa henne. Och Jazmine va ju sååå gullig! Jaxon också men han pratade inte så mycket och va lite blyg. När justin hade sakt hej till alla kom han fram till mig

-Grattttiiiiis!!, sa jag.
-Tack, sa han och kysste mig. Fan va snygg man kan va då!
-aww det samma<3
-Älskar dig
-Älskar dig med Justin!
-Får jag lov till en dans?, frågade han.
-Klart, sa jag. Det va en lugn låt som spelades så vi dansade tryckare...


Ja vet jättedålig men har inga ideér...

kommentera!

Postat av: Johanna

Den är inte alls dålig... Den är VÄRLDSBÄST!! <3

2011-01-07 @ 11:18:49
Postat av: Johanna/Moonlight

Nej precis håller med den andra Johanna den var världsbäst!!!!::D

2011-01-07 @ 11:41:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0