My one love my one heart del 73

När vi började åka så prattade vi lite om kvällen. När vi va hemma hoppade jag in i duchen snabbt. När jag var klar hoppade Justin in. Och medans han duschade passade jag på att logga in på twitter, Jag skrev, "Världens bästa kille man har!!" Sen kom justin in i rummet och jag loggade ut, Sedan la vi oss i sängen och pratade lite. Efter de kysste jag honom godnatt. sen la jag mit till rätta och försökte sova



och jag sommnade på direkten. Jag vaknade av att min mobil ringde. Det va ett okänt nummer.

-Hej, sa jag
-Erika, hej det är Selena.
-Selena heeej.
-Jo, kan du komma till stdion idag?
-E jag tror det
-Okej bra, det ligger....

Jag väkte justin.

-Shawty vakna, viskade jag i hans öra.
-Mm
-Klockan är 12 nuuu, och jag ska till studion!!
-Studion?
-JAA, Selena ringde, vi ska spela in "I promis you"
-Jaha okej jag kommer upp, sa han sömnigt. Jag gick upp och duchade. Jag gick ut ur duchen och kom på att jag hade glömt bh, jag smög ut till min resväska och skulle precis gå tillbaka till badrummet när justin kom.

-Oj, sa han och tittade på mig. Såklart blev jag generad. Jag såg hur han bet sig i läppen.
-Justin, mitt ansikte är här!, sa jag och pekade på mitt huvud.
-Ja, jag vet men hittade nåt intressant att titta på, sa han
-HAHA, jaja gå nu så jag kan klä på mig.
-Men, kan jag inte få titta? :(
-Nää, gå nu
-Jaja, sa han lite surt.

Killar, tänkte jag. Jag tog på mig gråa mysbyxor svart linne och en blus som va blå. Jag gick in till badrummet där justin stog utan tröja bara handduk runt midjan. FAN va sexy man kan va då!

-Erika, här är huvet!
-Aa, sa jag. Men jag hittade nåt intressantare att titta på!
-HA HA, 1-0 till dig, sa han och blinkade till mig.

Justin gick ut för att ta på sig synd jag ville titta mer på hans mage jue!! haha. När justin va färdig åkte vi till studion. Jag va lite nervös, men det skulle gå bra. Vi gick in och Selena mötte oss....


Kommentera <3

Postat av: Nellie

Så j*vla brrra!! <33333

2011-01-08 @ 11:17:02
Postat av: Anonym

Omg så himla bra !!!!!!!

2011-01-08 @ 12:16:03
Postat av: Johanna

Hahha roliga de är;) Men svinbra ofc:D

2011-01-08 @ 13:50:23
Postat av: Anonym

Ofc bästa!!!!! Haha Löve it!!

2011-01-08 @ 20:03:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0