My one love my one heart del 74

Justin gick ut för att ta på sig synd jag ville titta mer på hans mage jue!! haha. När justin va färdig åkte vi till studion. Jag va lite nervös, men det skulle gå bra. Vi gick in och Selena mötte oss



-Hej sötisar, sa hon
-Hej Selena, sa jag och kramade henne.
-Selena, sa justin och kramade henne också.
-Vad gör du här justin? Du vet att du inte får följa med!!
-Jag vet, men Erika behövde skjuts. Menjag ska åka nu igen.
-Va?? ska du inte vara här??
-Nej, jag får inte det är någon regel ja kompliserat men ring när du vill åka hem, Älskar diiig
-Det samma hejdå.

Jag och Selena gick in i studion. Där var en kille som jag inte kände till. Han var Selenas Manager (?) 
Vi gick igenom texten (vi skulle ju göra remix på I promis you) sen  lite annat. Först skulle jag sjunga sen i refrengen sjöng Selena med mig. Sen nästa vers skulle Selena sjung sen refrengen tsm sen versen tsm. Det gick riktigt bra, det va kula tt spela in en till låt. Kan inte vänta tills jag ska spela in en till låt!!
När låten var färdiginspelad lyssnade vi på den.

-Fan vad grym den blev!!, sa Selena
-JAAA!!
-Okej, nu ska vi göra omslaget på skivan, alltså är det dags för photoshoot!!
-Haha nice, jag älskar det!!
-Jag meed!!, höll Selena med.

Vi fick en SKIT SNYGG outfit, jag fick en med svarta stuprör jeans vitt linne och glittrig blus. Selena hade Blåa stuprörs jeans svart linne och rosa kofta. Sen sminkade vi oss lite lätt, jag hade bara läppglans maskara och ljusgrå ögonskugga. Selena hade Typ samma fast rosa ögonskugga. Sen frisyren blev skruvlockar.
Vi gick ut i 'salongen' och blev fotade i kanske 1 timme innan vi fick sluta. Fotografen skulle titta på bilderna så vi skulle komma tillbaka i morgon.

Ur Justins perspektiv/ när han hade lämnat Erika

Jag körde till en smyckesaffär, jag tittade runt lite innan jag hittade det jag ville ha en förlovningsring. Jag älskade Erika och ville att hon bara skulle vara min för evigt! Vi behövde ju inte gifta oss än, uan jag ville bara visa att det va vi två tillsammans för alltid och att ingen skulle förändra det.....



SORRY 100000x jag (linnea) har inte haft tid att skriva:( men här kommer en och sen KANSKE jag lägger upp 2 till annars en till;)

KOMMENTERA!!

Postat av: Anonym

Så jä*la braaaaa!!!!

2011-01-09 @ 18:10:01
Postat av: Johanna

Naw, de sista meningarna Justin tänkte, aså gud va fint sagt(tänkt):) Gillar det super duper mkt :D

2011-01-09 @ 19:52:23
Postat av: Anonym

Aså i del 75 mst dom förlova sej!!!

2011-01-09 @ 20:25:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0