My one love my one heart del 75

Jag körde till en smyckesaffär, jag tittade runt lite innan jag hittade det jag ville ha en förlovningsring. Jag älskade Erika och ville att hon bara skulle vara min för evigt! Vi behövde ju inte gifta oss än, uan jag ville bara visa att det va vi två tillsammans för alltid och att ingen skulle förändra det




Jag gick runt och tittade, efter ett tag hittade jag en perfekt den såg ut såhära:


Jag ville inte att den skulle vara för mycket, men inte för lite heller. Denna va enkel men fin. Den va dyr men värt det. Jag köpte ringen men fick lite rabat bara för jag är Justin Bieber... När jag hade köpt ringen twittrade jag "So exited for tonight, a big suprise for my girlfriend Erika"
Klockan var inte så mycket så jag åkte till MC och köpte en milkshake, såklart var där en massa fans, sa jag fick ge kanske 30 autografer. Ring ring. Erika ringde miig

Samtal

-Hej justiiin
-Hej älskling
-Kan du hämta mig nu?
-Javisst, kommer om 5 minuter.
-Okej puss
-Puss

Samtal slut

Jag åkte till Erika och planerade lite till ikväll, jag skulle ta med henne till stranden och prata lite och så sen skulle jag nog fria. Jag är lite nervös nu när jag tänker på det!!
Jag kom fram till studion och Erika hoppade in i bilen.

-Hur gick det?, frågade jag.
-Jättebra, den blev SJUKT bra!!, sa hon helt hyped.
-haha
-Vad har du gjort idag då?
-Nä inget va på MC och skrev lite autografer.
-Okej, var ska vi nu?
-Hem, sen till stranden.
-Okej.

Vi åkte hem och fixade picnik sen åkte vi tillstranden. Ringen la i min ficka och brände. Vi kom när det va solnedgång.
Vi satte oss och jag tände ljusen och började äta. Vi pratade om allt mellan sol och hav. När det blev kallt och Solen nästan va helt nere kände jag att det va dags att fråga.

Ur Erikas perspektiv

När vi hade ätit satt vi och pratade om allt! Efter ett tag reste sig justin och drog med mig upp och kysste mig.
Sen satte hans sig på ena knäet och sa:

-Erika, jag älskar dig! Du är det bästa som någonin har hänt mig, jag vill vara med dig i resten av mitt liv, och ingen ska få oss isär. Därför undrar jag dig Erika Caroline Svensson vill du gifta dig med mig?



Han friade!! OMB vad ska hon svara??

minst 5 kommentarer så kommer 76 med svaret + lite annat smaskigt (maby hot things?)
kommentera!!

Postat av: Anonym

meeeeeeer!!!

2011-01-09 @ 22:28:21
Postat av: Anonym

meeer:D

2011-01-09 @ 23:00:23
Postat av: Anonym

as bra meeeeeeeeeeer:D:D<333

2011-01-09 @ 23:15:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0