My one love my one heart del 76

-Erika, jag älskar dig! Du är det bästa som någonin har hänt mig, jag vill vara med dig i resten av mitt liv, och ingen ska få oss isär. Därför undrar jag dig Erika Caroline Svensson vill du gifta dig med mig?



Jag tittade han rakt in i ögonen och såg hur mycket han ville detta, och att jag ville det!
Han tog fram ringen, den va vit med en diamant på. Den måste ha kostat mycket.
Det hade gått kanske 10 sekunder så jag skulle nog svar nu.

-Ja, sa jag och log. Justins leende blev större, han reste sig och satte på mig ringen. den satt perfekt!
Sen kysste han mig som aldrig förr. Jag var värdens lyckligast, jag va förlovad medn JUSTIN DREW BIEBER för fan! Alla tjejer i värden ville ha han och han valde mig, en helt vanlig tjej.
Vi stod där hur länge som helst och kramades. sen gick vi hand i hand tillbaka till bilen, Justin log hela tiden! När vi kom fram till bilen såg jag på justin och frågade

-Varför just jag?
-Vadå?
-Varför vill du ha mig? Jag är inte söt eller nåt.
-Erika, har du sett dig själv eller? Du är den snyggaste och mest sexigast person jag har träffat. Du bryr dig inte om att jag är Justin Bieber utan att jag är precis som alla andra. vilket jag är riktigt glad över. du har förändrat mitt liv och jag har aldrig känt såhär för en tjej förrut!

När han sa det kände jag fjärilarna i magen och hur tårarna rann ner för kinderna.
Vi satte oss i bilen och körde hem, precis när vi hade gått innanför dörren började justin kyssa mig passionerat medans vi gick in till vardagsrummet. Han tog handen innanför tröjan på min rygg och smekte ryggen. Jag började rysa. Han la mig ner i soffan sen la han sig över mig. Justin började kyssa mig på halsen och jag kände hur han brjade få stånd. Jag vände mig om så jag la över justin. Justin tog av min tröja och fösökte få av bhn men han kunde inte så jag fick hjälpa han. Jag såg hur han bet sig i läppen och hur mycket han ville i hans ögon.
Jag tog av hans tröja och sen tog han av mina byxor. Nu la jag underst igen. Han tog av sina byxor och jag började runka av han. Jag började småskratta av hans min. Jag slutade och han sa

-Varföör slutade du?
-Haha, sa jag bara och fortsatte men snabbare. Nu stönade han högre och högre. Helt plötsligt tog han fram en kondom ur tomma intet (jag måste nog se var han har gömt alla) han tog på den och stoppade in den i mig. Först gjorde det ont sen blev det skönt. Efter ett tag kom jag först in i orgasmen. Eller Biebergasm. Sen han....



U like bieber sex right? Haha ja ni fick lite nu iaf.. enjoy

kommentera!!

Postat av: Bäääästa novelln jag någonsin lästa!!

Herregud vad braaaaa!! I like haha !!! Tänk vad pinsamt om en rörelser kom in haha ba " vad gör ni "

2011-01-10 @ 07:15:50
Postat av: Johanna/Moonlight

hahha Skitbra, tummen upp:D

2011-01-10 @ 20:50:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0