My one love my one heart del 77

-Varföör slutade du?
-Haha, sa jag bara och fortsatte men snabbare. Nu stönade han högre och högre. Helt plötsligt tog han fram en kondom ur tomma intet (jag måste nog se var han har gömt alla) han tog på den och stoppade in den i mig. Först gjorde det ont sen blev det skönt. Efter ett tag kom jag först in i orgasmen. Eller Biebergasm. Sen han....



-I love you for ever and ever all time!
-Aww :'), va allt jag fick fram dels för jag va anfådd dels för jag inte hade några ord att säga.

vi gick och la oss för klockan va över midnatt.

Jag vaknade klockan 1. Det luktade mat. Justin.
Jag gick upp till köket, där sotg han. Min blivade man. Haha det va en tanke jag hade drömt om länge och den är san!! Never say never girlz.

-Morron Miss Bieber, sa han när han såg mig.
-Morron, och det kan jag vänja mig vid Mr Bieber.
-aha, sovigt gott?
-Alltid brevid dig biebs.
-Samma här shawty bby.
-Vad lagar du??, frågade jag.
-Nä inget särskillt bara frukost;)
-Okej, vad gott!!
-Juste, idag ska du ha uttagning till ditt crew och dansare, till din första turne!
-VAA?!?!?! SKA JAG HA EN EGEN TURNE???
-JAA, sa han och log.
-OMFB!! hahah fan va kuul!!
-Ja, och det bästa är att jag ska lixom åka på samma ställe som du så vi åkter tillsammans men har olika konserter och sånt.
-Va?? Gud vad bra, jag hade inte klarat mig utan dig såååå länge!!
-Haha, nej det ska du inte heller.
-Bra!! Men  när är uttagningen då?
-klockan 2 så du får skyda dig.
-KLOCKAN 2!! Fan jag måste skynda mig!!
-Haha, vi kan äta frukost i bilen.
-Vad bra, jag tar på mig nu pöööz
-Puzz, sa han och skrattade åt mig.

Jag sprang till sovrummet och tog svarta tights vitt linne och lila hoodie. sen plattade jag håret och drog på lite maskara. Reslutatet: Perfekto!!
Jag sprang till justin igen som gjorde nåtgot på mobilen.

-Vad gör du?, frågade jag. Han hoppade till han hade nog inte märkt att jag kom.
-inget, twittrar.
-Jaha, vad skriver du?

an visade vad han skrev det stod "I found my favorite girl, and i will never let you go baby i hope that you love me" 2 minuter via Ûbertwitter

-Aww :)
-Haha, sant. Men ska vi gå?
-Yes, jag är riktigt peppad men jag har ett problem!
-Vad?
-Ska jag ha tjej dansare eller killdansare??
-Haha vilket ilandsproblem!
-Ja, men när man inte har större, sa jag lite panikit, han bara skrattade åt mig.

Vi satte oss i Justins bil och körde till en sal där man kunde uppträda dansa och sånt i.
Där stod kanske 200 människor och väntade på oss. detta kommer ta en evighet!!
Vi gick in i ett rum och folk började komma in och dansa för mig och justin. Vissa var riktigt bra, och vissa var nog bara där för att se oss elr något.
Vid 3 tog i en paus för jag va sjukt trött på att bara sitta där. Det va bara 20 stycken kvar nu YES.....



U like??

Kommentera!! <33

Postat av: Bäääästa novelln jag någonsin lästa!!

I realy like!!!

2011-01-10 @ 12:52:29
Postat av: Johanna/Moonlight

Ofc we like:D Suveränt bra:D

2011-01-10 @ 20:54:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0