My one love my one heart del 80

-Ja jag står bakom dig!
-hehe ojsan! Ryan kommer snart så jag ringer och beställer pizzan nu
-okej gör så.
Jag ringde och beställde och precis när jag la på kom Ryan in genom dörren



-Tjjja bro, sa han och kramade mig (på kill viset)
-Hej brro nice att se dig igen!
-Ofc it is, sa han och flinade. Och Erika!! Hur e deet?
-Brrra, ska bli kul att spöa skiten ut dig på singstar:D
-Lycka till tjejen
-Nä, det är du som behöver tur, sa hon kaxigt.

Ur Erikas perpsketiv

Pizzan hade inte kommigt än så jag och Ryan möttes, vi skulle sjunga "So sick" med Ne-Yo.
Såfort vi skulle börja sjunga hörde jag har Ryan sjöng... INGET man vill höra!! Haha jag skrattade nästan igäl (?) mig, han tramsade bara, såklart var det sååå kul så jag kissade nästan på mig!!

-Vafan Ryan sjung ordentligt!, sa jag när kunde få fram det under skrattattackerna.
-Hahahaha, Justin satt där också gapskrattade åt oss.
-Det är inte kul justin!, sa jag
-Hahha men varför skrattar du då??
-Fööör, a vet inte!!
-HAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHAH, skrattade båda killarna. JA dom va helt knäppa!!

Reslultatet blev att Ryan vann, men bara för mitt skratt anfall!! Jag lovar annars skulle jag kunna klå ut han vilken dag om helst ;)

-HA HA, jag vann!!
-Nybörjartur
-Dålig förlorare
-Well dålig vinnare är sämre:P

Pizzan kom så jag och Ryan hann inte diskutera längre. Justin och Ryan pratade om basket, woho.. not.
Efter ett tag med basketpratande, började dom prata om turnen och hur dom skulle fixa det. Ryan blev glad när han fick reda på att jag skulle med på turnen men ändå ha en egen... kompliserat i now.

Ur Justins perpsektiv

Det är nog dags att brätta för Ryan att jag friade till erika, typ nu...

-Du ryan, sa jag.
-Yes
-Jag och Erika är typ.... Förlovade, sa jag och tittade på erika.
-WHAT?!?! fan va nice asså!....


Vad har hänt med kommentarerna:(?

Postat av: Anonym

Jättebra!

Sriv mera!

2011-01-11 @ 19:41:30
Postat av: Anonym

Jättebra!

Sriv mera!

2011-01-11 @ 19:41:55
Postat av: frida

meeeeeer!! skitbra!:) <3

2011-01-11 @ 20:08:34
Postat av: Carro

bloggen är jätte bra:)

2011-01-12 @ 21:13:51
URL: http://mecarrro.blogg.se/
Postat av: Julia

Sjukt bra!!<3

skriv nu!:)

2011-01-12 @ 22:13:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0