My one love my one heart del 81

-Du ryan, sa jag.
-Yes
-Jag och Erika är typ.... Förlovade, sa jag och tittade på erika.
-WHAT?!?! fan va nice asså!....




Vi satt och pratade till klockan 1 på natten, Ryan skulle sova här.
Jag och Erika gick till vårt sovrum och Ryan fick sova i soffan. haha. Erikas föräldrar kommer imorgon, som en overraskning till henne, nu innan turneen, och Filippa Alexandra och klara. Det skulle bli kul att träffa alla igen.

Ur Erikas perspektiv

Jag var jättetrött så jag somnade utan att borsta tänderna eller ta av mig mina kläder.
Justin la brevid mig när jag vaknade på morgonen, han snarkade, haha han va för söt när han sov!!
Jag steg sakta upp för att inte väcka han. Jag tog en snabb duch, sen tog jag på mig och gick ner. Ryan va vaken och höll på med mobilen. Som vanligt.

-Vad håller du på med?, frågade jag. Han hoppade till.
-Smsar, med Chaz är det förbjudet eller?
-Nää klart inte:P
-Okej bra, jag är hungrid kan vi inte äta?
-Haha visst, duska du fram så väcker jag justin.
-Okej

Jag gick upp och pussade justin på kinden.

-Vackna sunchine
-Mm e vacken, sa han trött och vände sig om.
-Vänta så ska jag bara hämta en STOOR hink med iskallt vatten!, sa jag. Han somnade igen så jag gick och fyllde på en hink med iskallt vatten.
-Du har en chans till Biebs....1....2....3, sa jag och hällde vattnet över han på tre.
-GAAAH, skrek han. Jag va vacken
-HAHAHAH jaja sure.

Ryan kom springande och skulle precis fråga vad som hade hänt när han såg justin. Han gapskrattade.

-Det e fan inte kul Ryan
-HHAHA joo HAHAH faaan HAHA
-Jaja kom nu, sa justin surt och gick. Man såg att han skämtade, han hade en sån glimt i ögat.

Justin tog på sig, sen gick vi ner och åt.

-Såå vad ska... mer hann jag inte säga förren den knackade på dörren. Jag gick för att öppna och där ute stog mamma pappa och mina bästisar,

-AHH, skrek jag och kramade alla....


ÄNTLIGEN här fick ni del 81 <3 jag skriver nästa nuu så den kommer upp om kanske 1 timme elr nåt;)

kommentera1!!

Postat av: Johanna/Moonlight

Skitbra:D Diggar iden med vattenhinken :P

2011-01-14 @ 08:37:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0