My one love my one heart del 87

Vid 1 åkte vi till salen där han skulle uppträda, jag skulle sitta i publiken och bara njuta.
Filippa och Ryan sov när vi åkte och dom andra va någon annan stans.
Han började att sjunga "Baby"
Han va så j*vla bra!!


Sen sjöng han "One time" "Never let you go" "One less lonely girl" "Never say never" och "Down to earth".
Ollg tjejen såg jätteglad ut, jag är jätteglad för jag ÄR hans ollg <3

Ur Justins perspektiv

Det var kul att uppträda, jag ar ju inte gjort det på ett tag. När konserten va slut åkte jag och Erika hem igen.
Ingen var hemma men dom hade skrvit en lapp
"Heeeeeej. Vi åkte och tittade på bio, kommer hem vid 9 ses då pusss o kram!"
Jag visade Erika lappen.
-Vad bra, då har vi huset för oss själva:), sa hon
-Ja, ska vi titta på tv?
-Visst
Vi satte oss och nyheterna va igång, jag bytte inte kanal för den handlade om Erika! Dom sa "Erikas singel "One day without you" har sålt over 50.000 exemplar i USA sen i europa 20.000 í kina har den tillochmed sålts nästan 15.000 ex. Samanlagt är det 85.000 exemplar på 3 månader, vi kan inte säga mer än grattis Erika"
Båda jag och hon satt och gapade. Detta var helt SJUKT!!

Ur Erikas perpsketiv

När dom sa hur många exemplar som hade sålts blev jag chockad/överlycklig på samma gång. detta-va-sjukt!
Jag tittade på justin, han tittade på mig.
-W-O-W,sa jag långsammt
-Håller med!, han såg lycklig ut jag slängde mig på han och kramade han. Jag kunde knappt vänta tills dom andra fick reda på detta. Jag satt fortfarande och hyperväntalerade(?) när dom andra kom hem,
-KAN NI FATTA ATT MIN SINGEL HAR SLÄPPT ÖVER 80.000 EXEMPLAR?!?! skrek jag
-VA?!?!
-JAA!!
-OMB glad för diiig, sa Filippa och kramde mig....


Kort i now, men bättre än inget eller huur?

Kommentera <3

Postat av: Johanna/Moonlight

Absolut, bättre än inget ;)Skitbra!!!:D

2011-01-15 @ 17:18:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0