My one love my one heart del 88

-KAN NI FATTA ATT MIN SINGEL HAR SLÄPPT ÖVER 80.000 EXEMPLAR?!?! skrek jag 
-VA?!?!
-JAA!!
-OMB glad för diiig, sa Filippa och kramde mig
Dagarna gick och vi gjorde inte så mycket, Ryan och Filippa satt tillsammans hela tiden. Klara och Chaz men dom va bara komisar. Sen Alexandra satt och pratade med alla.
Nu är det dagen innan turneén skulle börja, Justin skulle uppträda ca 30 ggr på 2 ½´månad, WOW. Sen efter det hade han och jag "lov" tills sommarturneén börjar, Jenny (justins lärare) skulle vara min lärare också. jag är ju liksom bara 15 (snart 16!!) så jag måste lära mig liiite mera.
Justin var i en arena i Frankrike, JA jag va i kärlekens land!!! vi kom hit för 7 timmar sen.
Jag va på hotellrummet och va inne på twitter. justin hade twittrat "Im in the city of love, tomorrow my firts erformance here" jag RT sen twittrade jag "Having the best time in my life, thank you<3"
Sen loggade jag in på facebook, många av mina kompisar från sverige hade skrivit typ "Faaan va avis man kan va då <3" och "Saknar diiiig Erika bby" dom är bara för gulliga ja nästan alla i alla fall)
vid klockan 7 kom justin äntligen "hem".
-Hej älskaling hur gick det idag?, frågade jag.
-Jo, det gick bra shawty men det hade varit roligare med dig där:)
-Aww hahah ;)
-Vad har du gjort då?
-Inte mycket varit på twitter lite ;)
-Okej, sa han och satte sig ner brevid mig. Såklart var jag tvungen att pussa han på munnen, jag älskar den kännslan. När jag skulle dra mig tillbaka (eller vad man ska skriva) tog justin tog om min midja och kysste mig. När våra tungor möttes var jag som lyckligast, jag kommer ALDRIG tröttna å den kännslan.
-Jag är trött, ska vi sova?, frågade justin efter ett tag.
-Okej, älskar diig
-Detsamma älskling.
strax därefter somnade jag.

Ur Justins perspektiv

Jag var riktigt trött, som tur va somnade jag på direkten. Nästa dag vaknade jag av att min mobil ringde, det var Scooter

Samtal

-Jaa, sa jag trött
-Var fan e du?? soundcheckan börjar om 2 timmar biebs!!
-What?!?! okej kommer
-bye

samtal slut

Jag gick upp och tog på mig detta:

reslutat: Ja helt ok enligt miig.
Jag ville inte väcka Erika, hon va så söt när hon sov. Jag skrev en lapp "Erika, jag är på soundcheck. Kommer hem vid 7 längtar redan (L)"

Ur Erikas perspektiv

Jag vaknade av att jag va sååå törstig. Så jag gick till köket och tog ett glas vatten. På kylskåpet såg jag en lapp från justin. Jaha då är man själv hela dagen, och i morron fyller jag ju år!! hahah nice...




Hope u like it <3 vad händer på hennes sweet 16? :) elr ska dom ha en sweet 16 elr? vi får se :)

kommentera

Postat av: Johanna/Moonlight

Grymt bra!!!:D

2011-01-16 @ 13:25:56
Postat av: Julia s

Så klart att dom ska ha sweeeeeet 16 Hahaha !!!

Typ det ska bli drama på festen oxå !! I like that !! Hahah

2011-01-16 @ 13:28:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0