My one love my one heart del 89

hem vid 7 längtar redan (L)"
Ur Erikas perspektiv
Jag vaknade av att jag va sååå törstig. Så jag gick till köket och tog ett glas vatten. På kylskåpet såg jag en lapp från justin. Jaha då är man själv hela dagen, och i morron fyller jag ju år!! hahah nice



Ur Jasmine Vs perspektiv

Jag och Alex, visst han var ju söt och så men inte min typ. Jag gillade ju Justin, nä inte gillade ÄLSKAR han.
Nåt måste jag göra för att få han tillbaka, och det måste ske nu!!

Ur Erikas perspektiv

Jag hoppade in i duchen.
Detta kommer vara dom bästa dagarna på länge, jag och justin i "The city of love." Jag gick ur duchen och tog på mig detta:

Sen gick jag ut för att SHOPPA!! det hade jag inte gjort på länge. Jag gck runt lite, folk ville ha min auotgraf och to bild med mig. Jag såg till och med några papparatziz fälja efter mig men föröskte ignorera dom. Det bästa va ett det var kanske 2 st eller nåt. Jag gick in i ett stort varuhus (bilden överst)
 
Det var riktigt fint. Jag gick in i en underklädesaffär, jag behövde något kanske "fint" till en speciell dag. Vem vet?
Jag tittade runt och så hittade jag en fin. Den var rosa och ja(http://www.bubbleroom.se/tjej/natt-och-mysklader/linne-trosa-cerise) lite så:))
Jag gick in i provrummet för att prova den, jag tog av mig och satte på "klänningen" eller vad det heter. Sen satt väl helt ok...



Ingen fantasi... men men enjoy. Gjorde en snabbis innan träningen

Kommentera

Postat av: Johanna/Moonlight

Det var jättebra:D!!!! längtar tills Jasmine har gillrat sin plan ;)

2011-01-16 @ 16:49:43
Postat av: Felicia

GUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUDDDDDDDDDD VA DEN ÄR BRA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



MEEEEEEEEEEEEEEEEERRRRRRRRRRRRRRRRR!!!!!!!!!!!!!!!!



LOVE IT!!!!!!!!!!!!!!!!!<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3



Undrar vad Jasmine tänker hitta på nu... :P

2011-01-16 @ 21:46:06
URL: http://feliina.blogg.se/
Postat av: Anonym

Aaaasbra! Skriv nästa!!!!! ;D

2011-01-18 @ 04:53:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0