My one love my one heart del 93

Sen fanns det en lapp där det stod 
"Kommer mera, vänta bara :)" 

<---- snyggin

Jag kramade justin och sa:
-Du e fan underbaras justin!
-Aww tack, men jag vet en som är underbarare!!
-Vem?! har du en annan tjej? är du otrogen?, sa jag på skoj.
-Jaduuuu hahah nää du e underbarast erika!!
-HAha du e rolig du justin:)
-Vad det va inget skämt!!
-Som om jag är inte underbar (ja det tycker inte jag iaf) nt söt elr nåt:/
-Fan erika säg inte så!! du ÄR underbar! du är inte söt utan sexi du är rolig allt sa jag att du va sexi?
-Awwwwwwwwwwwwwwww, sa jag och kysste han på munnen. Sen gick vi ner, jag klädde på mig en klänning (justin sa till mig att ta på nåt fint)
den såg ut såhära:


sen ett par stövlar som sågut såhära:



Sen gick jag till justin

-W-O-W, sa han och tittade på mig uppifrån och ner
-Är det bra?
-Bra?! det är FÖR bra!!
-Haha....


Japp del 93
handbollen görjar typ nu så hinner inte skriva mera:/

kommentera<33

Postat av: Johanna/Moonlight

Skitbra!!!!men vad sent du har din träning....men skit i det;)

2011-01-18 @ 20:47:39
Postat av: Anonym

till johanna:

Hon menar nog handbollen på tv!!

2011-01-18 @ 21:24:09
Postat av: Anonym

till johanna:

Hon menar nog handbollen på tv!!

2011-01-18 @ 21:40:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0