My one love my one heart del 94

Sen gick jag till justin

-W-O-W, sa han och tittade på mig uppifrån och ner
-Är det bra?
-Bra?! det är FÖR bra!!
-Haha....


justin drog ut mig och sa:
-Är du reda för din sweet 16 bby?
-Yees kunde inte vara med redo:)
-bra!, när han sa det kom det en limousine som var kanske 20 meter!! vi gick in och WOOW som det såg ut (bilden ovan) i limousinen satt även Selena Filippa och Ryan. Jag kramade alla sen satte vi oss ner.
-Grattis tjejen, sa Filippa
-Ja grattis, som Selena och Ryan.
-Vet du vart vi ska?, viskade jag till Selena
-Ja, men det säger jag inte;)
-Taskit, sa jag fejk surt.
Vi åkte och åkte till sist kom vi fram till stranden, där skulle vi gå på en motorbåt. Vi åkte kanske i 10 minuter innan jag såg en stooor båt framför oss.

Ungefär såhära:

fast dubbelt så stor och det är mörkt ute + så finns det en massa folk på båten + lujs och sånt.

-OMB, va det ända jag fick fram
-Gillar du det?, frågade justin
-Älskar det!!
-Vad bra, sa han. Vi gick på och hälsade på alla. Selena gick fram till mig och sa:
-Du Erika, kan vi inte göra musik videon till "I promis you" ? skivan släpps om en vecka.
-JAA, det hade varit jättekul!!
-Vad bra, men festa nuu;)
-Ja det ska jag,sa jag och gick för att leta upp Filippa. Hon satt med Ryan och kysstes (som vanligt) så jag gick för att leta upp justin. Medans jag letade hörde jag någon säga "Och nu justin som ska sjunga en låt till erika"
gick gick till "scenen" och tittade på när justin gick upp på scenen. Han sa:
-Jag hade tänkt sjunga "Just the way you are" av bruno mars. Det är en sjukt bra låt och jag tycker allt stämmer in med Erika.
alla "aww"ade. han började sjunga. "O her eyes her eyes makes the stars look like there not shining (?)"
och så vidare. När refrengen började tog kenny upp mig på scenen. När han sjöng "Her lips i can kiss em all day if she let me" pussade jag han snabbt på munnen. När låten var slut klappade alla och jag kramade justin. Sen sa han "Vill du ha den nästa present?"
-JAAA, skrek jag helt överlycklig;)....


Vad får hon??

kommentera

Postat av: frida

awesome!! meeer!!:)<3

2011-01-19 @ 19:22:02
Postat av: Johanna/Moonlight

Hon kommer säkert få någon svindyr bil!!!;) men iaf så är det grymt bra ofc:D

2011-01-19 @ 21:22:45
Postat av: Erica

mer mer mer mer mer mer mer mer mer mer mer mer mer mer mer mer mer mer mer mer mer mer mer mer mer mer mer mer mer mer mer mer mer mer mer mer mer mer mer mer mer mer mer mer mer mer mer mer och jag vill bara ha mer.Eran blogg äger det är den absolut bästa jag läser på hela jorden.Det är också roligt för jag heter Erica fast med c kram kram <3 Jag älskar er.(ni uppdatera bra till skillnad från andra!)

2011-01-19 @ 21:43:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0