My one love my one heart del 95

alla "aww"ade. han började sjunga. "O her eyes her eyes makes the stars look like there not shining (?)"
och så vidare. När refrengen började tog kenny upp mig på scenen. När han sjöng "Her lips i can kiss em all day if she let me" pussade jag han snabbt på munnen. När låten var slut klappade alla och jag kramade justin. Sen sa han "Vill du ha den nästa present?"
-JAAA, skrek jag helt överlycklig;)....


Vi gick ut till en stor typ uteservering för drinkar och snask. Där fannns en stor fiktigt dyr bil.



-AHHHH, skrek jag
-Gillar du den?
-JJAAAA omg tack justin
-Hehe inga problem älskling
-Men fan den måste ju vara svin dyr!!
-Ah skit i priset;)
-Jag kramade justin och sen gick jag till bilen och tittade lite någrannare på den. Det var svart lädersäten wooow. Gick öppnade dörren och satte mig. Jag såg en lapp i det andra sätet jag öppnade och där stod det "du får en till present men den är svår att slå in :P ses senare ikväll bby"
Hahaha i think ive got it. Jag gick ut ur bilen för att leta upp justin. Han stog och pratade med Usher.
-Tack tack tack tack tack tack tack tack, sa jag.
-Hahaha du är för gullig, sa han. Såg du brevet?
-Jadå längtar, sa jag och blinkade till han.
-Du erika, grattis!!, sa Usher
-Tack Usher, sa jag och kramade han
-Ja och du Erika, om typ 2 dagar eller om vi har tur i morron har du lust att spela in lite nya låtar? vi tänkte släppa ett nytt album med kanske 10-11 låtar i så vad tycker du?
-OMG jaa gud detta är den bästa dagen i mitt liv, ja nästan i alla fall ;)...


kort men ville att ni skulle ha nåt att läsa;) börjar på 96 nuuu!!
tack för alla söta kommentarer <3

kommentera!! <3

Postat av: Johanna

Skitbra, längtar tills nästa kommer :)

2011-01-20 @ 20:22:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0