My one love my one heart del 97

-Haha ja sa vi inte det?
-Nää!!
-Nehe men det ska du, ja om du vill asså!
-omg jaaa klart jag vill!!
-Haha vad bra;)


-Vad heter låten?, frågade jag
-''You are the one'' heter den
-Hur går den?
-Kom så får du hära den, sa han vi gick bort till en cd spelare och justin satte igång. Han sjöng med och den var riktigt bra!! hans röst hade blivit hes så det lät riktigt sexit när han sjöng.
-Är du reda att spela in en till låt eller vill du vänta?, frågade Usher.
-Jag är redo!1, sa jag helt hyper
-Haha vad bra, ska vi ta "You are the one" eller en annan låt?
-Vi tar "You are the one" :)
-Okej, sa usher. Justin är du redo?
-Alltid, sa han och log.

Ur Justins perpsketiv

Man såg riktigt hur erika njöt av varje sekund i studion. Jag har en kännsla vi kommmer vara här i några timmar till :) Det var tur att hon gillade låten vi skulle sjung tsm, jag hade gjort refrengen  och hjälp till på verserna.
Vi spelade in hela den låten sen ville erika spela in en till såklart sa vi inte nej till det;) hon spelade in kanske 5 låtar på 1 dag! hon har mycket energi!! vid 2 åkte vi hem....


en kortis men men skriver nästa del snaaart <3

kommentera

Postat av: Johanna

Skitbra!!!!:D

2011-01-21 @ 22:17:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0