My one love my one heart del 98

Man såg riktigt hur erika njöt av varge sekund i studion. Jag har en kännsla vi kommmer vara här i några timmar till :) Det var tur att hon gillade låten vi skulle sjung tsm, jag hade gjort refrengen  och hjälp till på verserna.
Vi spelade in hela den låten sen ville erika spela in en till såklart sa vi inte nej till det;) hon spelade in kanske 5 låtar på 1 dag! hon har mycket energi!! vid 2 åkte vi hem....


Ur Erikas perspektiv

Jag har haft jättekul hela dagen, men vid 1 halv 2 var alla jätte trötta så vi åkte hem.
Justin skulle uppträda i Tyskland så vi skulle åka i morron.
Såfort vi kom hem gick jag till sovrummet och somnade.

Nästa dag...

Justin väckte mig vid 11 för planet gick halv 2. Jag packade mina kläder, sen tog jag på mig kläder (nara en one peice (?)) sen gick jag till justin.
-Är du vaken nu?, frågade han
-Nä, kommer alldrig bli det heller, sa jag trött
-Haha du e för gullig, sa han och kysste mig.
Justin hade gjort frukost till mig, macka och oboy. Mums. Vid halv 1 åkte vi till flygplatsen, där var småkfullt med folk! Vissa (ja dom flesta) var justins fans men några var mina :)
Pattie stod och väntade på oss, gud vad länge sen man såg henne.
-Hej mamma,sa justin
-Hej gubben,sa hon och kramade han. -Och hej erika, sa hon och kramade mig också. 
Vi gick på flyget, jag skulle sitta brevid justin, och pattie skulle sitta snett bakom oss. 
-Snart är vi i tyskland,sa justin
-Mm
-Du e trött?
-Ja
-Sov då;)
-Mm, sa jag och lutade mig på justin strax därefter somnade jag:) Jag vaknade, aww just sov också han va så gullig när han sov. Men tyvärr skulle vi stiga av planet så jag viskade i hans öra "Justin justiiiin vakna" 
han vaknade inte, då får man ta till med hårdhandskarna x)
-JUUUUUSTTTTIIIIIIIINNNN, skrek jag
-VHA??, sa han och hoppade till
-Vi ska av nu=)
-Okej, sa han och gäspade.
Vi tog våra väskor, när vi kom ut ur flygplatsen var där galet mycket folk!...


vad händer i tyskland?

kommentera<3

Postat av: Julia s

Omg så bra!!!! Meeer !! Jag köarar mej it utan eran novell!!

2011-01-21 @ 20:32:47
Postat av: Anonym

Meeer <3

2011-01-21 @ 21:30:22
Postat av: Emma

i löööve it :)

2011-01-21 @ 21:31:02
URL: http://justinfans.webblogg.se/
Postat av: frida

helt awesome!:) meer!:)

2011-01-21 @ 21:46:52
Postat av: Johanna

Skitbra!!! hur igen aning;)

2011-01-21 @ 22:28:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0