My one love my one heart del 96

-Tack Usher, sa jag och kramade han
-Ja och du Erika, om typ 2 dagar eller om vi har tur i morron har du lust att spela in lite nya låtar? vi tänkte släppa ett nytt album med kanske 10-11 låtar i så vad tycker du?
-OMG jaa gud detta är den bästa dagen i mitt liv, ja nästan i alla fall ;)...


Jag gick och minglade och hade kul tills klockan var halv 1 på natten. Jag sa till justin och han ville också hem. Vi sa hejdå och körde sen tillbax hemåt, direkt efter vi hade kommit in i huset började justin kyssa mig. Haha han är föööör söt han asså. Vi gick till sovrummet och hade en trevlig natt (palla nt skriva detaljer men ni fattar väl?? :)
Jag vaknade av att jag var riktigt kissi!! Jag steg försikit upp för att inte väcka justin, men han var redan vaken för han drog tillbaka mig i sängen och sa:
-Morron miss bieber
-Morron mr bieber, sa jag och små skrattade (han hade börjat kalla mig bieber i efternamn och fråga mig inte varför)
-Vart ska du då?
-På toa hehe
-Jaha okej det kan du väl få;)
-Det va snällt av dig!, jag gick på toa sen tillbax till sovrummet och klädde på mig. (bilden överst)
-Vad vill du ha till frukost?, frågade justin.
-Vet inte??? kanske.... javet fattiga riddare!!
-Vaad e det?, sa han
-Vet du inte det? WOOW
-Haha nä det gör jag inte
-Okej men klä du på dig så fixar jag det:)
-Oki
Jag gick till köket och började (för er som inte vet är fattiga riddare bröd som är stekta i ägg och sen socker och kanel på jättegott!!) precis när jag var klar kom justin till köket.
-Lucktar jättegott!, sa han
-Vad bra, sa jag och satte mig ner på stolen. Vi började äta
-Är det gott?, frågade jag sen
-Mm jätte!!
-Bra;)
Vi åt färdig sen åkte vi till studion. Idag skulle vi titta igenom låtarna sen kanske spela in 1 eller 2 låtar.
Vi kom fram och gick in till scotter Usher och en kille jag inte kände igen.
-Tja erika, sa Usher. Detta är Bruno mars och han vill fråga dig en sak!
-Okej , sa jag och tittade på han, nu kände jag igen han.
-Jo, jag hörde din singel "One day without you" den är riktigt bra du har en bra röst!
-Tack!
-Och jo jag undrar om du vill göra en sång med mig?
OMFB ville han göra en låt med MIG?
-Va?
-Ja vill du göra en sång med mig? en duett?
-Jaaaa, det vill jag!!
-Okej coolt, min manger har typ redan gjort en låt så om du vill lyssna på den så;)
-Okej, sa jag och tittade på justin har såg riktigt glad ut för mig skull. Låten som spelade på hetter "If you only could be mine" den var riktigt bra. Bruno mars ville spela in den på direkten och såklart ville jag också det! Den skulle vara med i mitt album som en extra låt. YEEY:) Vi spelade in låten, medans vi sjöng refrenge såg jag hur justin diggade med i låten och gjorde sin moon walk. Usher diggade också till och schooter såg bara väldigt glad ut!
När låten var helt färdiginspelad var båda jag och Bruno mars väldigt nöjda med resultatet och hade blitiv riktigt bra kompisar. Vid 4 var han tvungen att åka någonstans.
-Gud vad najs, sa jag till justin
-Vad?
-Att jag har spelat in en låt med Bruno mars! och en med Selena gomez!!
-Och ska spela in en med mig!
-VHA?
-Haha ja sa vi inte det?
-Nää!!
-Nehe men det ska du, ja om du vill asså!
-omg jaaa klart jag vill!!
-Haha vad bra;)



En lång;) yeey haha tog "bara" en timme att skriva :P

kommentera

Postat av: frida

meer!! awesome!:)<3

2011-01-20 @ 20:54:22
Postat av: Johanna

Skitbra!!!! vill veta vad låten heter som de ska sjunga tillsammans:)

2011-01-20 @ 21:57:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0