Chapter 26 - Pizza time!

If we were on the front page press, With you, hand in hand.
Coz we would love to meet you, JUSTIN BIEBER! X2"
Det var riktigt bra, han borde ju vara typ låt skrivare eller något!
"Sjung! Vi vill höra!" sa Ryan och knuffade mig lätt på armen.
"Men!" började jag protestera igen.
"Inga men! Sjung nu!" denna gången var det Justin som sa det. Jag suckade i protest, motvilligt örjade jag spela. Medans jag sjöng kollade jag mest ner i marken, jag var rätt blyg när det gällde kärlek. Kunde lätt rodna och sånt. När jag hade sjungit klart satt alla tysta, jag var tvungen att kolla upp för tt se om dom ens satt kvar. Och det gjorde dom.
"Wow" sa Ryan med öppen mun.
"Du kan verkligen sjunga!" sa Justin och kollade chokat på mig.
"Du borde vara artist ju!" la Chaz till. Jag skrattade till.
"Ni vet inte hur många gånger jag har hört det" svarade jag och tänkte på Jordan min musik lärare i Sverige.
"Du borde allvarligt bli det" mumlade Justin och såg fundersam ut.
Vi pratade inte så mycket mer om det.
"Ska vi beställa pizza?" frågade jag ännu ett litet tag därefter.
"Sure! Jag är vrål hungrid!" sa Justin och la handen på magen.
"Samma här!" sa Ryan, Chaz nickade.
Jag reste mig upp för att hämta min mobil, jag slog pizzerians nummer medans jag frågade ;
"Vad vill ni ha för pizza?"
"Kebbab" svarade alla tre på samma gång.
Jag beställde tre kebbab och en med kykling, ananas och jordnötter på jag älskar den pizzan! MUMS!
"Kan vi inte se på film?" frågade jag när jag hade kommit tillbaka.
Jag kollade på dom och alla nickade.
"Vilken ska vi se?" frågade jag.
"En skräckfilm kanske?" föreslog Chaz.
"Visst"
Jag gick upp till mitt rum för att hitta en bra film. Jag gick in, och skulle presic sätta mig ner på golvet för att börja leta i en av hyllorna när dörren öppnades. In kom Justin.
"Du.." började han.

MOhahahahahahhah!
haha, och sen hittade jag en hemsida med skit bra bilder! asså sånna med text och så för dig som frågade;
http://khadeeja.blogg.se där finns många och bra bilder! 
Jag är osäker på om det kommer upp någon del till. Vi få helt enkelt se!
kommentera?
(tidsinställt)
och för er som undrar kommer jag hem den 11 juli.
10 kommentarer? snääälllllaaaa! :D
//linnea

Postat av: Johanna

Linnea!! <3 Så mega fucking skita himla BRA!!!! <3 Du ÄGER!! Saknar dig!!

2011-07-01 @ 10:33:31
URL: http://jadojoj.blogg.se/
Postat av: Niles

Vem är Justin Bieber ;)?

2011-07-01 @ 11:03:03
URL: http://dirtyhome.blogg.se/
Postat av: Emm

mer mer mer mer mer du kan ju inte sluta när det är spänande, man vill ju bara läsa mer .......

2011-07-01 @ 15:15:23
Postat av: hej !!

Hur kommer du på allt ??

2011-07-01 @ 15:16:21
Postat av: Anonym

Mer... :D

2011-07-01 @ 15:17:24
Postat av: Carro

Sjuk bra :)

2011-07-01 @ 20:29:10
URL: http://nybf.blogg.se/
Postat av: Anonym

iiihh älskaälskaälska

2011-07-01 @ 23:35:19
Postat av: Thi

AWESOME KAPITEL!



Linnea du äger på att skriva!! Hoppas du har den bra!



Längtar jättemycket till nästa kapitel.

2011-07-02 @ 00:07:11
Postat av: Anonym

jättebra, längtar till nästa! :)

2011-07-02 @ 22:41:55
Postat av: Anonym

awezome längtar tills du kmr hem så uppdateringen kanske blir bättre =)

2011-07-03 @ 00:25:31
Postat av: Anonym

mer!

2011-07-03 @ 19:52:23
Postat av: Anonym

omg så bra!! neej du kan inte ba sluta så :O måste veta vad han vile säga gaahhh va spännande :D

2011-07-04 @ 14:39:50
Postat av: Anonym

Kolla din TWITTER Linnea! <3 Miss u

2011-07-04 @ 17:50:01
URL: http://jadojoj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0