Chapter 29 - Were the hell are you guys ?!

röster väldigt mycket redan. Och är man tjej så är man" sa jag och pussade han snabbt på kinden.
"är man tjej så är man, vad ska det betyda?" frågade han. Jag skakade bara på huvudet.
Inte långt därefter kände jag hur sömnen kom ikapp och jag somnade med ett leende på läpparna, jag skulle på se One Direction live!


Dagen därpå vaknade jag rätt så sent - halv 12 för att vara exakt - så jag reste mig upp, tog fram kläder och hoppade in i duschen. Imorgon var det skola igen *suck* men det var typ därför jag åkte hit i första hand, för att lära mig en massa engelska.
När jag hade duschat klädde jag på mig, kammade igenom håret, sminkade mig innan jag gick ner för att äta frukost/lunch.
Jag såg inte killarna någonstanns påvägen ner till köket, undrar var dom kan vara? Dom kan ju inte fortfarande sova?

När jag hade ätit upp halv sprang jag upp till mitt rum för att ringa Justin, jag hade fortfarande inte sett någon av killarna än.
Jag slog in nummret, det var upptaget.
"Var fan är dom?" sa jag till mig själv.
Jag gick in till Justin´s rum, ingen där heller. Jag gav upp i mitt letande, dom kommer ju komma någon gång eller hur?
Jag spenderade nästan hela dagen vid datorn, jag gick in på blandannar Facebook, Twitter och olika skvallersidor. På en av sidorna såg jag att den sista Harry Potter filmen hade kommit ut - Harry potter och Dödsrelikerna part 2 - jag måste komma ihåg att kolla på den snart...
På facebook pratade jag med Angel, hon hade äntligen berättat för alla att hon och Zack var tillsammans. Jag visste att dom skulle säga det offentligt någon dag. På twitter kollade jag omkring på olika kändisars tweets - blandannat 1D´s twitter - och på ja, kändisskvaller bloggar och bara vanliga bloggar.
Sedan resten av dagen - eller ja inte resten egentligen bara i några minuter - satt jag framför tven innan jag hörde dörren öppnas och in kommer Ryan och Chaz.
"Var fan har ni varit?" frågade jag och gick emot dom. Dom stannade till och kollade på mig.
"Ute?" svarade Ryan osäkert.
"Utan att säga till mig? Jag har typ oroat mig hela dagen!" okej, där överdrev jag lite men ändå.
"Sorry girl. Justin åkte på en intervju, han frågade om vi ville med och såklart sa vi ja. Vi gick in till dig för att fråga dig men du sov och Justin ville inte väcka dig!" försvarade Chaz sig.
"Okey, men skriv en lapp eller något nästa gång" jag gick tillbaka till soffan, satte mig ner och fortsatte kolla på det jag hade gjort innan dom kom.
Ryan mummlade något till Chaz, men vad det var hörde jag inte. Efter några minuter öppnades ytterdörren ytterligare en gång. In kom Justin.
"Hej sötnos!" sa han när han såg mig.
"Hej hej" svarade jag och log brett emot han.
"Vad har du gjort idag då?" frågade han och satte sig ner brevid mig.
"Slappat, sista helg-dagen ju." jag suckade.
"Ja, juste. Jag hade ju glömt att du gick i skolan." hn flinade åt mig. Jag lipade och sa;
"Bara för jag vill lära mig saker!"
Han kollade på mig ett tag innan han sa;
"På tal om att lära sig saker, du skulle lära mig Svenska!"
Jag kollade på han, han hade sakt det för ett tag sen. Jag tror det var i början när vi precis hade träffats - jag hade ju ändå varit här i nästan 1 månad nu - och trodde inte att han kom ihår det.
"Vad vill du lära dig?" frågade jag. Han tänkte en stund innan han sa;
"Hur säger man 'I love you' på svenska?"
"Jag älskar dig" sa jag (på svenska då)
"Jag elskar daj" provade Justin. Han lät så gullig, men engelsk brytning.
"Haha, det var bra. Sög det igen bara" han provade igen och denna gången gick det bättre.
"Hur säger man 'you are beautiful'?" frågade han sedan.
"du är vacker" sa jag på svenska. Han upprepade det ett par gånger. Jag kunde inte låta bli att le var gång han sa något svenskt ord. Det lät så himmla gulligt var gång!
Vi övade - eller han övade på några andra svenska ord - innan han sa;
"Nu får jag lära dig Franska!"
Jag kollade på han med stora ögon, franska?! Jag som hade Spanska som andra språk hemma i Sverige.

FÖRLÅT FÖRLÅT FÖRLÅT, för den kom ut så sent! Vi har haft besök hemma, sen har jag typ fixat bilder från språkresen osv, tror jag lägger upp bilder på hans vaxfigur senare.
KOMMENTERA? tror ni tt ni klarar 10 nu eller?
// Linnea :D

Postat av: Johanna

Såå mysig del! :-) <3 Du äääääger!!!

2011-07-13 @ 20:08:40
URL: http://jadojoj.blogg.se/
Postat av: Gabbi

awezoooooome :D

2011-07-13 @ 20:20:14
Postat av: ella

Wow , du är ju en klockren författare ;o

Haha nej men alltså helt seriöst du är as bra. Är hundra procent säker på att justin skulle gilla din bieberstory ;)

2011-07-13 @ 20:57:20
URL: http://ellamariaa.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0