Chapter 30 - Je t'aime Melody!

iinnan ni läser vill jag bara säga att jag kan inte ett ord franska, jag översätter antingen på google translate så jag vet att alla ord INTE kommer vara korrekta, men hoppas att n som HAR franska förstår lite av det jag har skrivit, för er som inte har det skriver jag översättningen brevid . Just so ya know! ;)
något svenskt ord. Det lät så himmla gulligt var gång!
Vi övade - eller han övade på några andra svenska ord - innan han sa;
"Nu får jag lära dig Franska!"
Jag kollade på han med stora ögon, franska?! Jag som hade Spanska som andra språk hemma i Sverige.
Han nickade, "Jag lär dig typ samma saker du lärde mig på Svenska" han kollade på mig med glittrande ögon. Jag nickade.
"Je t'aime" sa han med perfekt uttal.
"Och det betyder...?" frågade jag.
"Jag älskar dig, Je t'aime"
"Okey, Je t.... am, erm.. iem?" det gick absolut hemskt. Han log emot mig och sa om det igen. Jag provade igen och denna gången gick det bättre.
"Okey, prova detta nu..." han tog tag i min hand kollade mig rakt in  ögonen och sa;  
"vous êtes la plus jolie fille que j'ai vu, je veux juste être avec vous tout le temps. Tu veux dire beaucoup pour moi et j'espère que vous vous sentez la même chose pour moi." (du är den vackraste tjejen jag har sett, jag vill bara vara med dig hela tiden. Du betyder mycket för mig och jag hoppas att du känner samma sak för mig.) jag kollade oförstående på han, "Je... Je t'aime" fortsatte han. Han lät helt plötsligt nervös.
Fan, han hade sagt innan vad det betydde. Såklart kommer jag inte ihåg det just nu, fan!
"Je t'aime Melody" upprepade han och kollade mig djupt in i mina ögon. Han förstog nog att jag inte förstog vad det betydde för han lutade sig närmare mig och viskade i mitt öra; "Jag älskar dig" på svenska!
Jag hann inte svara innan jag kände hans läppar mot mina. Det rös till i kroppen , av båda lycka och ännu mer lycka.

Ur Justins perspektiv

När jag sa att jag älskade henne kände jag hur rätt det var. Varenda ord jag sa var sant också. Jag älskade Melody, och han var den vackraste tjejen jag någonsinn har sett, och jag har sett många tjejer!

Jag hade tänkt på det med Selena, jag hade fortfarande inte gjort slut med henne. Men det skulle jag ändra på innom en kort tid.


Lite knäpp i guess, menmen.
Och ONEEEEJ, det kommer bli drama snart. Och det är inte lite heller!
Ni kommer älska det om n gillar drama alltså!
kan ni kanske ge mig någon kommentar fast denna delen inte blev så lyckad? <3
kommentera! :D
och LYCKA TILL sverige på matchen, Sverige vs Japan på fotboll JUST NU! Kolla på Kanal 4 vetja ;) Fotboll i mitt hjärta! :D

Postat av: Johanna

Gaaah :) <3 Så gullig del !!

Je t'amie dig Linnéa! U rule!

2011-07-13 @ 22:12:43
URL: http://jadojoj.blogg.se/
Postat av: Gabbi

älskart! du är grym :D

2011-07-13 @ 23:41:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0