Chapter 32 - Justin´s crew

ett eget och mamma ett eget -vi bode på våning 23.
Rummet var enormt, Mell gapade när jag öppnade dörren in.
"Oh My GOZH Justin!" nästan skrek hon.
Jag bara skrattade åt henne.
Vi bytade bara om för vi skulle ut på middag med hela mitt crew. Mell var rätt nervös över det, men jag sa flera gånger att det skulle bli bra.

Ur Melodys perspektiv
Jag tog på mig min vita klänning, ett halsband. SMinkade mig lätt med maskara och lite silvrig ögonskugga.
Jag gick till Justin, som satt i soffan och spelade Xbox 360, killar!
Jag harklade mig och Justin vände sig om. Han studerade mig ett tag innan han sa; 
"Kan man vara mycket snyggare än du är?" och bet sig löst i läppen.
Jag nickade, "Jag ser en som är snyggare än mig" jag kollade på han. Han hade på sig mörka jeans, en vit tröja med en tjej på. Han hade två svarta örhängen i öronen också. Han reste sig upp och gav mig en kram.
"Ska vi gå?" viskade han i mitt öra innan han började gå mot 'hallen'.
Vi gick ner till hotellets resturang, Justin kollade sig omkring innan han gjorde ett leénde och började gå åt vänster. Jag gick tätt bakom han, hjärtat bankade lite fortare än vanligt.
"Hej alla!" hörde jag Justins röst säga. En massa Hej hälsningar kom tillbaka och jag kolladde upp på dom. Fär fanns kanske 20/30 stycken där.
"Detta är Melody" fortsatte Justin och drog fram mig en bit fram så alla kunde se mig.
"Så det är du som har fått Justin lämmna Selena!" sa en kille. Justin slog han lätt på armen och sa; 
"Det är Alfredo, en av mina dansare."
Jag nickade, "Alfredo" viskade jag för mig själv och försökte memorera in allas namn.
"Det är Scooter, Kenny, Mamma..." han pekade runt hela bordet men jag kom inte ihåg ens 5 av alla namnen.
Vi satte oss på bordet, jag satt brevid Justin och... jag tror det var Kenny. En servetris kom fram med menyer och vi beställde.
"Jag hörde att du var ett sotort fan av One Direction" sa ... fan jag glömmer alltid vem det var... Jag tror det var Pattie!
"Ja!" svarade jag och log mot henne.
"Vilken tur du måste ha!" hon kollade bak. Jag kollade dit och kunde verkligen inte tro mina ögon.
Där bort satt, Harry Styles, Liam Payne, Zayn Malik, Louis Tomlinson och Niall Horan.
Jag kollade - eller nej, stirrade - på dom innan jag kände en knuff i sidan av mig och kollade dit. Det var Justin som hade knuffat på mig.
"Det är inte snällt att stirra" sa han och lipade mot mig.
Jag skakade huvudet, "Men dom är så söta! Kolla bara Zayn!" jag kollade på dom igen.
Justin gav ifrån sig mellan en suck och ett skratt, innan han reste sig och gick fram där!

Vad kommer Justin säga till killarna?
Vad kommer hända på X Factor?
Kommer Justin göra slut med Selena?
Kommer Selena bli arg/ledsen?
Såå många frågor, och så många svar ni kommer få reda på om ni fortsätter att läsa! :D
Det är ju sommarlov så då vill man kanske inte sitta inne hela dagen och skriva, därför kom denna ut sent. Plus var jag på en marknad dag.
Och min dator har gått isönder, kan det bli bättre? JA!
Well well, kommentera?
//linnea

Postat av: Gabbi

Awezome! 1D <3 Justin <3

2011-07-14 @ 21:04:22
Postat av: Anonym

Awesome!!! Meeeeeer! Snälla åtminstånde en till imon! :) bilderna från England?....

2011-07-14 @ 23:22:41
Postat av: carro

Du är Fan bäst, Jätte bra :)

2011-07-15 @ 12:21:11
URL: http://nybf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0