Chapter 33 - My life would suck without you

Jag kollade - eller nej, stirrade - på dom innan jag kände en knuff i sidan av mig och kollade dit. Det var Justin som hade knuffat på mig.
"Det är inte snällt att stirra" sa han och lipade mot mig.
Jag skakade huvudet, "Men dom är så söta! Kolla bara Zayn!" jag kollade på dom igen.
Justin gav ifrån sig mellan en suck och ett skratt, innan han reste sig och gick fram där!
Han kom tillbaka efter 5 minuter ungefär. "Vad gjorde du?" frågade jag .
"Pratade, dom är riktigt coola! Jag tror erm... Någon av dom var ett fan av mig.
Han glodde i alla fall på mig lite sådär i bland." svarade han och satte sig ner igen. Jag kollade konstigt på han, han bara ryckte på axlarna och drack ur sin coca coola. Efter en och en halv timme av skratt och prat begav sig ja och Justin till vårar rum igen. 7
Väl inne på rummet frågade jag:
"Vad sa det EGENTLIGEN One Direction "
Han skakade bara på huvudet, "nyficken i en strut tittar ut! "
Nästa dag skulle vi till - eller egentligen skulle jag inte följa med i början men Justin hade övertalat sin mamma om att jag skulle följa med - till studion on där som skulle spela in X Factor, alla uppträdanden skulle Ha genomgångr där. Alltså skulle jag få se, Justin och en massa andra bra artister - eller jag på väg att bli artister, förrutom Justin då - uppträda.
Denna studion skulle ligga en bit ifrån vårt hotell, vi åkte en limousine ?! Hur coolt var inte det?
När vi kom fram hoppade Justin av, sen jag. Studion var rätt stor, inte lika stor som Globen. Men där kunde säkert få plats 700 eller fler där inne. "Vi skulle gå in här." Kenny pekade på en av dörrarna. Vi gick in. Vi kom inte igenom entrén så det såg helt annorlunda ut hår gemfört med vad det annars hade gjort. En massa dörrar på både vänster och höger sida. Folk överallt med hörlurar, en massa killar sprang omkring med saker i armarna osv.
"jag ska in här, men mamma tar dig till scenen, du kan sitta på domarnas platser om du vill" sa Justin och blinkade mot mig innan han gick in genom en dörr där det stog med stora svart bokstäver "Bieber" 7
"Vi ska gå här" sa Pattie och pekade rakt fram. Hon log mot mig och vi började gå igen.
"hur känns det att flera miljoner tjejer vill gifta sig med Justin?" frågade jag när vi hade satt oss på domarnas platser - hoppas ni vi fick det för annars skulle det bli pinsamt! -
"Konstigt." svarade hon. Vi hann inte säga något annat innan vi hörde någon låt börja spelas och en tjej kommer ut på scenen. Hon börjar sjunga och jag kommer på att hon är säkert en av dom som är med. När hon hade sjungit klart gick hon ut och någon annan låt började spelas istället. Jag kände igen den låten, det var 'My life would suck without you' en av mina favorit låtar faktist.

Kommentera?
Alla Bieber och 1D fans, kolla in denna helt nya bloggen; 
http://onebieberdirection.blogg.se/
den är bra, och helt ny! Snälla gå in och kommentera! :D

Postat av: Johanna

Megasuper bra du e ! :) <3

2011-07-15 @ 18:38:33
URL: http://jadojoj.blogg.se/
Postat av: Carro

Denna novellen är grym ska du veta :) <33

2011-07-15 @ 20:22:47
URL: http://nybf.blogg.se/
Postat av: elena

super duper bra

2011-07-16 @ 00:26:02
URL: http://myjustinstorys.blogg.se/
Postat av: Thi

awesome bra du skriver.



Längtar redan till nästa kapitel och nästa.



Bloggen var faktiskt bra. Tack för forslaget.



Du är grym på att skriva iaf tycker jag. <3<3<3

2011-07-16 @ 00:28:02
Postat av: Gabbi

awezome men tycker att delarna ska vara lite längre =)

2011-07-16 @ 00:36:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0