Chapter 34 - Those 5, no i means 6 boys are so freakin' hot!

"Konstigt." svarade hon. Vi hann inte säga något annat innan vi hörde någon låt börja spelas och en tjej kommer ut på scenen. Hon börjar sjunga och jag kommer på att hon är säkert en av dom som är med. När hon hade sjungit klart gick hon ut och någon annan låt började spelas istället.
Jag kände igen den låten, det var 'My life would suck without you' en av mina favorit låtar faktist.
Ut kom ingen annan än alla i One direcion, deras uppträdande var riktigt bra!
Efter dom var det Justin som kom ut, när han såg oss log han. Fjärilarna i magen kom.
Mitt under låten Justin sjöng kände jag någon knacka på min rygg, jag vände mig om och där bakoåm mig stog Kenny.
"Vill du följa med mig?" sa han.
"Visst?" svarade jag osäkert. Vi gick backstage, jag skulle precis fråga Justin vad vi skulle göra när jag hörde någon säga 'melody' jag kollade till vänster och där stog en annan kille.
"Tja Kenny" sa han när vi kom fram till han.
"Hej Robert!" svarade Kenny och gjorde något handslag med han.
"Så det är du som är Justin's nya tjej?" frågade han och kollade på mig. Jag kände hur jag rodnade lite men nickade.
"Vi ska hitåt" han pekade på en av dörrarna.
Vart ska vi?! tänkte jag. När vi kom in genom dörren satt dom där.  Harry, Liam, Louise, Zayn och Naill. Dom satt och pratade men när dom såg oss slutade som ocg log emot oss.
"Hej" sa Harry och reste sig ifrån den röda soffan dom satt på, gick fram till oss.
"Hej" svarade Robert. Dom gjorde samma handslag som han och Kenny hade gjort.
"Du måste vara Melody" sa han sedan och kollade på mig. Jag nickade.
"Jag är Harry" sa han sedan och gav mig en mjuk kram. Jag kramade tillbaka och kollade sedan på dom andra. Dom hade också rest sig upp och hälsade på oss.
Kenny och Robert gick sedan ut ifrån rummet.
Vi satt och pratade om i stort sett vad som helst i kanske 2 timmar, dom breättade mycket om sig själva. Och ställde några frågor till mig.
Helt plötsligt börhade min mobil och ringa, det var Justin. Jag ursäktade mig och svarade.
"Hej Justin!" svarade jag glatt.
"Hej sötnos, var är du? Vi ska tillbaks nu"
"Jaha, okey vart är ni? Såkan jag komma dit?"
"Ingången, kommer du hit eller ska jag möta dg?"
"Jag kan komma till dig, puss"
Jag la på.
"Jag måste dra nu, men lycka till på Fredag!" sa jag till killarna.
"Tack, ha det så bra" sa Zayn.
Dom kramade om mig innan jag gick till Justin.

Snart börjar saker och ting hända här!
Drama på gång ;)
Och OYES, besöksrekord igår, ni är guldvärda! Älskar alla mina läsare, tack för att ni går in här och läser det jag skriver! Ni vet inte hur mycket det betyder för mig!
//linnea

Postat av: ella

älska!

2011-07-16 @ 15:21:34
URL: http://ellamariaa.devote.se
Postat av: Anonym

Va rolig :) Snälla en lång!!!! O bilderna från England? :)

2011-07-16 @ 15:44:15
Postat av: Carro

Jätte bra :)

2011-07-16 @ 18:11:48
URL: http://nybf.blogg.se/
Postat av: Gabbi

du är verkligen duktig men delarna är för korta :/

2011-07-16 @ 21:52:24
Postat av: Thi

Awesome.

Älskar det här!



Längar till nästa kapitel.



<3<3<3<3 Du Linnea du är bästa bloggaren finna bilder på england.

2011-07-16 @ 23:45:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0