Chapter 36 - Just call me b-e-a-utiful!

Hon kollade oroligt på mig.
"Jo, jag undrar. Vill du bli min flickvänn?"
Jag kollade in i hennes bruna ögon. Fjärilarna kom i magen.
Hon sa...



"Ja!" Jag kollade mot henne, fjärilarna i magen blev bara fler och fler för var gång jag såg henne.
Hon lutade sig emot mig och nästa sak jag kände var hennes läppar mot mina.
Innan jag visste ordet av det såg jag en blixt, jag öppnade ögonen och såg en massa paparatziz.
"Fan" viskade jag och reste mig upp.
Vi packade ihop våra saker snabbt och sprang till bilden. När vi hade kommit in sa jag:
"Förlåt för det dära!"
Hon log mot mig, "Det är lugnt!"
"Är du säker? Jag kan inte ha en liten stund för mig själv utan att dom jävla paparatzizarna kommer efter mig!"
Hon skrattade till lite, "Justin, lugna dig! Det är lugnt, det ingår i ditt jobb!"
Jag log emot henne, hon fick mig alltid att le, oavsätt vad som hände!

Nästa dag var dagen då jag jag skulle uppträda på X Factor.
Mell var speedad, hon skulle sitta på första raden. Hon sprang omkring i hela hotell rummet och slängde kläder omkring sig. Själv la jag i sängen och chillade. Spelade Mega Jump på min iPhone och ja, slappade tills ikväll.
När Mell sprang förbi sängen för femte gången med händerna fulla med kläder sa jag:
"Mell! ta det lugnt! Du ska inte gå på röda mattan!"
Hon stannade och kollade på mig, "Käft!"
Jag skrattade åt henne, hon gick lite långsammare inte på toan och låste efter sig. Jag återgick till mitt spel.
Efter 10 minuter kom Mell ut från badrummet med en en lila klänning med svarta smycken.
Jag visslade, hon lipade mot mig innan hon gick till gaderoben igen.
Jag skakade på huvudet, la ifrån mig min mobil innan jag sprang efter henne.
Jag öppnade inte dörren för jag hörde henne sjunga.

"I wanna be blown away
I wanna be swept off my feet
I wanna meet the one who makes it hard for me to breathe
I wanna be lost in love
I wanna be your dream come true
I wanna be scared of how strong I feel for you
Just call me beautiful, Call me beautiful
Call me beautiful, Call me b-e-a-utiful
My heart is waiting for your love
My hand is waiting for your touch
My lips just wanna be kissed by you
"

Jag kännde inte igen låten, men hon sjung otroligt bra! Jag öppnade dörren och hon vände sig snabbt om.
"Fan Justin! Du skrämmer livet ur mig!"
Hon gick fram till mig och pussade mig snabbt på munnen innan hon gick tillbaks till stället där hon hade stått innan.
"Vad gör du?" frågade jag henne och ställde mig brevid henne.
Hon pekade på en hög skor, "Väljer ut vilka skor jag ska ha!" hon suckade.
Jag skakade på huvudet, tjejer och deras skor.
"Ta dom." jag pekade på ett par svarta skor. Inte klack, men jag vet inte vad det är för sorts skor. Jag kanske är lite såddär vill ha mode kläder, eller nej jag vill ha kläder jag tycker är snygga men jag håller mig ändå lite till vad som är nytt och frächt. Men tjej saker? Nej inte precis vad jag läser om.



Inte längre än vanligt, men ni kommer få en till ikväll ;)
Sitter hos kompis just nu...
och bilder kommer också ikväll, någon ville ha på sakerna jag har köpt så ska fota dom och sånt ;)
kommentera? och ni får ge mig kritik, jag vill bli bättre i mitt skrivande så då får ni säga till mig vad ni tycker jag ska ändra på! :D
kommentera?
//linnea

Postat av: Carro

vADÅ BÄTTRE? DU ÄR JU JÄTTE DUKTIG PÅ ATT SKRIVA!



vill ha mer nu!!!

2011-07-19 @ 17:59:03
URL: http://nybf.blogg.se/
Postat av: Johanna

FJddsajvfejafujguagfga bra :) <3 Du är bäst!!!! (L)

2011-07-19 @ 18:21:47
URL: http://jadojoj.blogg.se/
Postat av: Thi

AWESOME KAPITEL!



Kanske att något går fel på X Factor????



Längtar till nästa kapitel.



Ville se vad du har köpt ska bli kul. <3<3<3<3

2011-07-20 @ 00:20:55
Postat av: Josefina

Megan Nicole's låt <3

Älskar den :D

2011-07-22 @ 18:33:05
Postat av: Josefina

Jättebra btw!! :D

2011-07-22 @ 18:33:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0