Chapter 37 - The X Factor

"Ta dom." jag pekade på ett par svarta skor. Inte klack, men jag vet inte vad det är för sorts skor. Jag kanske är lite såddär vill ha mode kläder, eller nej jag vill ha kläder jag tycker är snygga men jag håller mig ändå lite till vad som är nytt och frächt. Men tjej saker? Nej inte precis vad jag läser om.
Hon ryckte på axlarna och tog dom.
"Vad ska du ha på dig då?" frågade hon och gck ut från garderoben.
"Ryan (good) fixar något" svarade jag och slängde mig på sängen igen.
Hon suckade, "Du behöver ju aldrig ora dig för något sånt!"
"Nä" höll jag med. Jag tog min iPhone igen och började spela.. IGEN!! Jag älskade det spelet...
Några timmar senare satt jag i en lounge, Ryan hade valt ut kläder till mig. Svart t-shirt under en väst. På västen fanns det guldnitar på axlarna och en bit ner på båda sidorna, en text där det stog blandannat "J.Bieber" på. På baksidan av västen fanns det fler nitar och ovanför den stog det "BIEBER" med stora bokstäver. Till det hade jag svarta jeans.
X Factor hade precis börjat - jag såg det på en mini tv på ena väggen - det var Aiden Grimshaw, en av dom andra tävlandena som precis skulle börja sjunga.
Efter han var det reklam, sedan började som med att prata lite till innan dom presenterade fram One Direction.
Dom kom ut och jag kunde höra hur höga applåderna var redan innan dom hade börjat sjunga.
Introt till ''My life would suck without you'' började.
I mitten av uppträdandet ungefär såg jag att Harry hade sett Mell så han gick liksom till änden av scenen och sjöng lite till henne.
Harry, eller ja alla i gruppen var riktigt scyssta. Dom hade riktig grym humor!
"Justin, du ska upp på scen om 3!"
Jag hoppade ur stolen jag satt i och följde efter Kenny. Detta kommer bli grymt! Jag har en massa backgrundsdansatr och det kommer bli mycket dans med i mitt nummer. Jag är pumpad!
Adrenalinet kom så fort jag såg scenen backstage.
"And here we have, the one and only JUSTIN BIEBER!" hörde jag tjejen som presenterade alla säga.
Jag sprang ut på scenen och publiken sprack upp i ett stort skrik.
Jag log mot dom innan mitt uppträdande började.
Alla dansstegen satt, och publiken var grym! Jag såg Mell sitta där, jag kollade in i hennes ögon och log mot henne. Hon log tillbaka.
När uppträdandet var slut kunde jag inte låta bli att flörta lite med Cheryl. Men bara lite! *BLINK*
Innan jag gick av scenen sa jag;
"Tack alla, och tack Melody älskar dig!"
Publiken blev vildare.

DAM DAM DAAAAAAM! Hahah, han sa de magiska ordet "Älskar" framför live tv :o ooooooh! haha :')
En till del som lovat, lite sent men aja!
Hoppas nii gillar den och, nu ska jag försöka komma till dramat! :D
I luuuuuve drama :D
Och vad tycks?
kommentera vetja!

Postat av: Fanny

visst , har redan länkat dig sweetie (:

2011-07-19 @ 22:19:00
URL: http://myjdbstory.blogg.se/
Postat av: Fanny

aw tack sötis! har läst alla dina delar och säger detsamma som du sa! (:

2011-07-19 @ 22:46:16
URL: http://myjdbstory.blogg.se/
Postat av: Carro

Jätte bra :) MER MER MER <3333333333

2011-07-19 @ 22:53:00
URL: http://nybf.blogg.se/
Postat av: Johanna

Du är en legend! Ur the best! (L) <3

2011-07-19 @ 23:11:47
URL: http://jadojoj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0