Chapter 38 - "Now you can see hows a real @justinbieber fan, or just a fake one!"

När uppträdandet var slut kunde jag inte låta bli att flörta lite med Cheryl. Men bara lite! *BLINK*
Innan jag gick av scenen sa jag;
"Tack alla, och tack Melody älskar dig!"
Publiken blev vildare.


(Nästa dag)
Jag var inne på twitter som jag brukar kollade jag omkring på alla tweets mina fans skrev till mig. Jag blev väldigt chockad över vissa av dom.
"Jag HATAR @justinbieber's nya tjej! Hon kan bara gå och dö -.-'"
"Fan ta dig Melody, tror du är någon bara för du tror du har MIN man! "
"Jag hatar dig Melody!"
Jag scrollade ner lite och såg en kommentar som fick mig ett må lite bättre:
"Now you can see hows a real @justinbieber fan, or just a fake one!♥"
Jag RT den innan jag skrev en tweet;
"Melody's my girldfriend, please stop hate her! You hert me to, and thx to all of you that support it!"
Efter de loggade jag ut.
Jag vill verkligen inte att Melody skulle få se vad dom hade skrivit, jag vände mig om för att kolla på klockan när jag såg att Melody stog där med tårar i ögonen.
Jag visste direkt att hon hade sätt vad mina fans hade skrivit. Jag la ifrån mig min laptop, reste mig och kramade henne hårt.
Ur Melodys perspektiv
När jag såg allt hat som fans på twitter kunde jag inte låta bli, ögonen tårades.
Justin vände sig om, jag hann inte reagera. Han hade sett mig. Han reste sig och kramade mig, hårt.
Jag släppte taget efter ett tag, torkade mig om ögonen och sa:
"vi måste fixa oss, Kenny kommer om en timme" och gick till garderoben.
Jag ville inte visa Justin hur mycket hatet betydde för mig. Jag hade märkt det redan dagen innan när jag var själv inne på twitter.
Sen såg jag det på bloggar, speciellt dom Svenska, eller nej dom svenska stöttade det mycket men det fanns ändå många som verkligen HATADE det! Jag visste att Justin skulle bli ledsen över det och jag ville inte att han skulle bli orolig eller något över mig.
Jag tog fram min resväska och la ner alla kläderna där, när jag hade lagt ner allt gick jag för att hämta handbagaget.
Shit, jag har glömt mina läxor!
jag drog ut mitt matteblock, fan...
jag får göra det när jag kommer hem.
"Är du klar Mell? Kenny har kommit!" hörde jag Justin's röst säga.
Jag kollade på klockan, wow en timme hade redan gått.
"Kommer!" svarade jag. Tog mina väskor och gick till hallen.

Jag har tänkt och, vill ni ha en tävling här på mybieber?
Vad tycker ni om denna delen?
Och, hur mycket hat tror ni dom kommer få bara för han sa "Älskar dig" och att dom är tillsammans?
Sen, snart kommer jag ha en ny design, en tjej kommer göra en till mig :D Eeey ! haha xd
kommentera?
PLEEEEEASE!

Postat av: The vow - Ny bieber story

jättebra :)

2011-07-20 @ 18:53:44
URL: http://thevow.blogg.se/
Postat av: becca :)

Har novellblogg, snälla sprid den och kommentera!



Handlar om Justin och är på kapitel 26, värd att läsa!



Puss

2011-07-20 @ 19:56:03
URL: http://biebersbabe.blogg.se/
Postat av: Johanna

Jaaa! Ha en tävling o btw guuuuuuuuuuudh vad bra del. The drama is coming! Me LOVE!! :)

2011-07-20 @ 20:00:49
URL: http://jadojoj.blogg.se/
Postat av: Anonym

grym novell!!

2011-07-20 @ 20:02:03
Postat av: Thi

AWESOME!



Längtar till nästa kapitel och design??

ska bli spännade och överraskade på båda nästa kapitel och ny design. Du är grym på att skriva. :D

<3<3<3

2011-07-20 @ 23:13:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0