Chapter 39 - The hate just gets bigger and bigger...

jag får göra det när jag kommer hem.
"Är du klar Mell? Kenny har kommit!" hörde jag Justin's röst säga.
Jag kollade på klockan, wow en timme hade redan gått.
"Kommer!" svarade jag. Tog mina väskor och gick till hallen.
Väl tillbaka i Kalifronien suckade jag av lättnad. Påvägen ut ifrån flygplanet var som.. Ja rent ut sagt katastrof! Där var fukt med fans överallt, Jag visste inte om Justin hade sett det, men där stog några tjejer med en skylt. På skylten stog det "Get over Melody! She dosent deserve you Bieber! :@"
Jag försöker verkligen inte få allt hat över mig, men det är mycket mer än vad jag trodde.
"Gumman, kommer du?" det var Justins röst som väckte mig ur mina drömmar. Jag kollade ut genom taxi fönstret. Vi var framme. Jag nickade, tog mina väskor innan jag gick in.
Dörren öppnades och ut kom Ryan & Chaz utspringande.
"Justin!" skrek dom och kramade om han. Han skrattade, "Tja boooys!" svarade han. Jag flinade åt dom innan jag gick in och slängde väkskorna på golvet efter mig.
Borta bra men hemma bäst, eller ja i alla fall är detta mitt hem i några månader till...
Jag sprang upp för trappan och in i mitt rum, stängde dörren efter mig, låste och slängde mig i sängen.
Som när jag alltid var ledsen drog jag fram min gitarr och började spela lite smått för mig själv.
Efter - något som bara kändes som 5 minter men var några timmar senare - knackade det på min dörr.
Jag reste mig stelt ifrån sängen, hur länge hade jag suttit egentligen?!
Jag låste upp dörren, gick tillbaka till sängen. In kom Justin.
"Det är mat om du vill ha" sa han.
"Okey, kommer om en minut"
Han nickade och stängde dörren efter sig. Jag tog ett djupt andetag och gick ner.
"Så, hur var det i Englnad?" frågade Ryan vid matbordet.
När jag tänkter efter är jag för... hur ska man säga det? Gammal? alltså lksom ''Vid matbordet'' vilken tonåring säger - eller tänker - det liksom?!
"Ja, jag träffade Oen Direction!" svarade jag glatt.
Killarna skakade på huvudet, jag flinade. "Vi såg på X Factor" sa Chaz.
"Ja, du var grym Justin!" sa Ryan. Han tog upp lite mer pasta och köttfärsås på talriken innan han fortsatte; 
"Och ditt lilla 'Jag älskar dig Melody' var kom det ifrån?" han kollade menande på oss. Jag ocg Justin utbytte blckar innan han sa;
"Okey, vi typ är tillsammans." Nu var det Ryan och Chaz som utbytte blickar.
"Så ni blev tillsammans i England?..." frågade Ryan.
"...Ni var inte tillsammans innan England då?" fyllde Chaz i.
"Well, nej inte precis... Vi blev typ tillsammans lite innan England" svarade Justin osäkert. Som skakade på huvudet.
"Och ni sa det inte till oss?" dom pekade på varandra, dom försökte också se sura ut. Men lyckades inte.
Efter maten gick jag upp till mtt rum igen.  Under middagen hade jag inte tänkt på Justin's fans, men väl ensam igen såg jag tjejernas bitchblickar, hat meddelande på twitter i huvudet.
Jag tog Selenas iPad - som jag förövrigt hade på mitt skrivbord, jag lånar det haha - och loggade in på twitter. Jag kollade på tweetsen jag hade fått.
"Im gonna kill you Melody!"
"I hate you your hoe!"
"Just leave my man alone bitch!"
"Justin dosent deserv you, you can just go to hell instead of taking MY man whore!"
Jag kände hur tårarna åkte ner för kinderna. Jag borde inte plåga mig såhära. Jag borde ignorera det, men jag kunde inte. Jag fortsatte att scrolla, jag såg några posetiva tweets också.
"Stop the hate ppl! Justin loves Melody, let him do it! What if it was you would you really like all this hate? Dont think so!"
"Get a life, stop hate on Melody! She didnt do anything to ya! So leave her alone for good sake!"
Jag tryckte på "Wanna tweet?" knappen och tangenter syntes på skärmen. Jag började skriva: 
"I dont now how one thing can hurt me this much..."
Jag twittrade, men ångrade mig genast och tog bort tweeten. Tänk om Justin hade sett? Han får inte få reda på hur detta påvärkar mig. Jag måste vara stark för Justins skull!

Jag har en fråga:
Gillar ni novellen?
För jag tycker inte att den är sådär jättebra, men jag tänker skriva klart den.
Har redan bra ideér till en ny, men NEJ jag SKA skriva klart denna först.
Men vad tyckte ni om denna? Och, tweetsen nu på slutet. Jag läste dom på twitter, fast dom skrev ju inte det till Melody (haha) utan till Selena. Kan inte fatta att folk skriver så!
Ja...
Men ang tävlingen, kommer någon vara med?
Jag tänkte ha en eller två av mina afficher som pris. Jag har liksom 60+ så haha har typ inte plats på väggen xd. Men jag har ju inte tävlingen om ingen är med!
kommentera om ni är med, och kommentera då också om vad ni tyckte om denna delen! :D
kommentera nu sötnosar!

Postat av: Sandra

Meer! As bra! :)

2011-07-21 @ 19:26:07
Postat av: Johanna

1. jag är helt klart med och tävlar om du har en tävling.

2. Denna delen är inte bra. Den är meeeeega bra! I LOVE IT!! The Drama is creeping on!!

2011-07-21 @ 22:03:24
Postat av: Thi

AWESOME!



lÄNGTAR TILL NÄSTA KAPITEL.



Vad handlar tävlingen om??? Kanske kommer vara med då.

<3<3<3<3 Love this kapitel.

2011-07-21 @ 23:58:27
Postat av: Gabbi

Ja ha en tävling och jag älskar denna novellen =)

2011-07-22 @ 01:05:14
Postat av: Astbrik

Jag är med:-))

2011-07-22 @ 01:31:27
Postat av: ella gällström

jag är lugnt med!

2011-07-22 @ 14:07:11
URL: http://ellamariaa.devote.se
Postat av: Carro

Det är väl inga som jag har get dig eller?



Jätte bra del:) pösss

2011-07-24 @ 08:59:21
URL: http://nybf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0