Chapter 40 - U smile, i smile!

Jag tryckte på "Wanna tweet?" knappen och tangenter syntes på skärmen. Jag började skriva: 
"I dont now how one thing can hurt me this much..."
Jag twittrade, men ångrade mig genast och tog bort tweeten. Tänk om Justin hade sett? Han får inte få reda på hur detta påvärkar mig. Jag måste vara stark för Justins skull!
Jag var trött efter flygturen så jag gick och la mig tidigt.
Jag kände två armar om mig, jag öppnade ena ögat och såg Justins underbara ansikte framför mig. HAn hade inte märkt att jag hadde vaknat så jag stängde ögat och log för mig själv. Jag kände Justins andetag i nacken nu, jag log igen innan jag hörde han viska:
"U smile,  smile! Älskar dig Mell"
Jag log för den tredje gången innan jag somnade om igen.
Nästa dag vaknade jag av att Justin snarkade i mitt öra. Jag vände mig om så jag la med ansiktet mot Justins. Han såg så fridfull ut när han sov.
Jag pussade han försiktigt på munnen innan jag kollade på han igen, jag hade kunnat ligga här hela dagen och bara stirra på han! Men tyvärr verkte jag att han började röra på sig. Han öppnade sakta ögonen, och log.
"Vilken underbar utsikt!" sa han med sin hesa stämma. Jag skrattade, "Jag har en vackrare!" svarade jag och kysste han mjukt.
Han log mot mig innan han sa: "Det är Lördag idag..." Jag nickade, och suckade. Det var skola igen om två - om man räknade med denna - dagar kvar.
"... så vad vill du göra idag?" fortsatte han. Jag tänkte ett tag innan jag sa: "Bada!"
Han skrattade åt mig, "Det är snart September och du vill bada?!" jag nickade. Han skakade på huvudet. "Du är galen " mummlade han. Jag pussade han lätt på axlen innan jag reste mig upp och gick till min wic.
Jag tog ett par skorts, linne och en hoodie innan jag gick tillbaka till Justin.
Jag gjorde en cirkel med ena fingret och sa: "Vänd dig om!" Justin gav mig en blick som sa varför-måste-jag-göra-det-för? men han vände sig motvilligt om. Jag drog av min pyamas och drog på mig kläderna. Jag kände att Justin kollade på mig men jag brydda mig faktiskt inte.
"Klar" sa jag när jag hade tagit på mig allt. Justin vände sig igen med ett flin på läpparna.
"Vad?!" frågade jag men han bara flinade mot mig, jag skakade på huvudet. Satte mig i sängen och ruffsade till Justins hår.
"Heeey! Vad gör du med mitt hår?" frågade han och hoppade ur sängen. Jag gapskrattade, hans ansiktsutryck! Guldvärt! HHAHAHHAHAHAHA!
Han gick ifrån rummet, jag skrattade fortfarande. När jag hade slutat skratta reste jag mig upp från sängen och gick in till rummet där Justin brukade sova. Han stod där inne i bara jeans, utan tröja...
Jag glodde på hans vältränade rygg. Han vände sig om och glodde på sin mobil, han spelade säkert på ett av hans spel.
Jag kunde inte låta bli att dra efter andan, hans mage! Shit...

Förlåt för att den kom så sent, och för att den inte är sådär jättelång! Men jag har ny dator och allt... Den förra gick ju isönder så ja nu har jag en ny ;)
Och jag tror att imorn fixar jag lite med tävlingen.. måste ju fixa vinsten också ju! :)
Men aja, kommentera? (för jag ÄLSKAR ERA KOMMENTARER!)

Postat av: Johanna

Linnea! De går inte att beskriva hur bra din Novell är! Säg inte att du inte är bra!

För om du inte skulle vatt bra vfr har du då runt 200 läsare eller vad det var, du vet ;)

Jag tkr iaf att du är BÄST!! <3

2011-07-22 @ 21:53:23
URL: http://jadojoj.blogg.se/
Postat av: Carro

Håller med Johanna :) DU är FAN BÄST LILL SIS <3

2011-07-24 @ 09:09:41
URL: http://nybf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0