Chapter 42 - Shawty

"Bara ni skyddar er...."
"MAMMA!"
"Okey, okey. Men du nu måste jag gå, jag ska jobba! Ha det så bra så hörs vi snart igen!"
Jag hann inte svara för hon la på.
bieber my balls meaning. ieber my balls t shirt. i am not justin ieber t; i am not justin ieber t
Jag suckade och la mobilen på sängbordet. Jag reste mig sedan upp från sängen och gick ner till killarna igen.
"Vad gjorde du?" frågade  Ryan.
"Mamma ringde!" svarade jag och satte mig i soffan igen.
"Okey" svarade han och kollade på tven igen.
Nästa dag.
Justin var på intervju, Chaz på någon mystisk dejt och Ryan visste jag inte var han var.
Jag gick upp till mitt rum och drog fram min skolväska. Drog fram mattehäftet och började lösa talen.
Efter några timmar la jag ifrån mig pennan och suckade.
"Skolan är ett rent helvete" mummlade jag fö mig själv. Tog mina saker som la utspridda på bordet och la tillbaka dom i väskan.
Klockan var halv 5, så Justin borde vara tillbaka när som helst. Jag hade fortfarande inte sett Ryan. Chaz hade kommit hem för cirka en timme sen. Han hade ett stort leénde på läpparna när han kom in så jag antog att hans dejt hade gått bra.
Jag tog mina saker och la dom inne på mitt rum. Precis när jag skulle stänga dörren och gå ner igen hörde jag att mobilen pep till. Min sms signal. Jag gck tillbaka till mitt rum och tog min mobil. Ett sms från Justin.
"Hej Shawty, kom ut till trädgården om 10 minuter xx"
Jag sturntade i att svara, jag gick direckt ut istället. Jag gick runt till baksidan, där satt Justin på gräset. Det fanns ljus tända på filten han satt på.
"Hej" sa jag, för han hade inte märkt att jag hade kommit än.
"Hej" svarade han och log stort emot mig. Jag satte mig brevid han på filten.
"Jag undrade om du ville äta middag med mig här ute?" frågade han sedan. Jag log och nicakde mot han. "BRa" svarade han och tgo fram något ur en korg.
"Hoppas du gillar lasange!"
Jag nickade igen.
"Kan du inte prata eller?" frågade han mig med ett flin på läpparna.
Jag skakade på huvudet, "hahaha jo det   kan jag"
När vi hade ätit klart sa Justin:
"Du... jag har funderat på en sak..." han tag tag i min hand "...och jag vet hur mycket hat du får för dethära..." han pekade på oss två...

Skit!
Det är så jag beskriver denna ddelen, är inte alls nöjd....
Men jag mår inte så bra så det ka vara det.
Men snart händer det saker!
Ojah!
Haha, kommentera snälla??

Postat av: Melina

Åhnej, vad kommer han säga!? :(

Superbra tycker jag :)

2011-07-24 @ 11:57:32
Postat av: Anonym

MÅLLÖS!!! Kan inte säga hur bra du är!! De räcker inte med "du är bra" du är mer än det!!! Snälla meeeer!! <3 U

2011-07-24 @ 14:11:02
Postat av: Anonym

du är helt grym på att skriva!!!

2011-07-24 @ 14:34:23
Postat av: ella gällström

hejhej , som vanligt så är du bäst på att skriva.

fick också en ide att börja skriva en novell jag med , så snälla kan du rekomendera den så jag kan få lite läsare?!

skulle vart jätte snällt!



http://storysofella.blogg.se

2011-07-24 @ 16:25:50
URL: http://ellamariaa.devote.se
Postat av: Carro

Mer MEr MEr Mera DELAR!!!!!!

2011-07-24 @ 21:59:57
URL: http://nybf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0