Chapter 43 - #11million

Jag skakade på huvudet, "hahaha jo det   kan jag"
När vi hade ätit klart sa Justin:
"Du... jag har funderat på en sak..." han tag tag i min hand "...och jag vet hur mycket hat du får för dethära..." han pekade på oss två...



"Mell? Justin?" Det var Patties röst.
"Mamma?" frågade Justin. Han släppte min hand och reste sig upp. 
"Vart är du Justin?" frågade hon. 
Justin gick till framsidan. Jag hörde han prata, efter några minuter kallade han på mig och jag gick också dit. 

Pattie pratade om Justins turné. Jag var med lite men sedan blev jag deprimerad för jag kom på att jag inte kommer träffa han på 3 månader - eller vi kommer träffas på julafton och nyår men ja -  så jag gick därifrån. Väl uppe på mitt rum tog jag min laptop och kollade omkring lite.
Klockan var 23:27 när Justin kom in i mitt rum.
Han log mot mig och satte sig brevid mig i sängen. Jag log tillbaka, han frågade om han fick logga in på twitter och såklart sa jag ja.
Han loggade in, och han hade fått över 11 miljoner followers.
"Kolla!" sa jag och pekade på det. Han kollade chockat på siffrorona innan han twittrade:
"#11millionbeliebers #wegohard !"
Jag skrattade åt hans tweet, han ryckte på axlarna och kollade på all respense han redan hade fått.
Bland dom fanns speciellt en hat, "Dump Melody! She dosent deserv you Justin shes just using you!" jag fick en klump i magen men försökte att inte tänka på det. Justin, som nog inte hade sett tweeten, eller så ignorerade han dom bara väldigt bra.
Han RT några och följde några. Medans han gjorde det hade han ett stort leénde på läpparna. MEn märkte att han verkligen älskade sina fans. Dom var som en familj, en stor familj!
"Får jag sova här inatt med?" frågade Justin och stängde locket på laptopen. Jag nickade och log stort. Han log mot mig, han sa att han skulle hämta en sak så jag sprang över till min wic och tog fram hotpants. Jag brukade sova i bara hotpants men idag verkade jag få sova i hotpants och en bh, eller tröja.
Jag sket i tröjan och tog på mig en bekvämare BH, drog på mina hotpants också.
"Melody va-" hörde jag Justin fråga precis när jag var på väg från min wic.
Han såg att jag bara hade hotpants och BH, han kollade - nej stirrade - på mig men öppen mun. Jag himmlade med ögonen. Killar!
När han äntligen slutade stirra på mig kollade han in i mina ögon istället. Han gick fram till mig och kysste mig, där mitt i rummet.


Oooh, vad händer nu?
Vad vill ni ska hända?
Och tävlingen kommer förmodligen upp i morgon, kanske inte för jag ska 'jobba' (översättning, plocka ogräs hos mormor och morfar, i deras trädgård - sa jag att den var skit stor? - fast det är värt det, japp!
Haha, men i alla fall!
Och tack till alla super söta kommentarer i förra kapitlet, You make my day and more then that!
Kommentera?

Postat av: Johanna

Linnea.... Suuuuuper brrra deeeeeeeeellllll <3 !!!!! <3 U

2011-07-24 @ 21:22:11
URL: http://jadojoj.blogg.se/
Postat av: Carro

oj oj oj ....... :) <3

2011-07-24 @ 22:03:20
URL: http://nybf.blogg.se/
Postat av: Johanna

mer ;)

2011-07-24 @ 23:35:49
URL: http://johannaviveca.blogg.se/
Postat av: Fanny

linnea du e bäst men världens konstigast syrra <3 :D

2011-07-25 @ 20:18:21
URL: http://justinbieberloves.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0