Chapter 44 - I hate Mondays!

Han såg att jag bara hade hotpants och BH, han kollade - nej stirrade - på mig men öppen mun. Jag himmlade med ögonen. Killar
När han äntligen slutade stirra på mig kollade han in i mina ögon istället. Han gick fram till mig och kysste mig, där mitt i rummet.



"Jag tror jag spyr!" sa Chaz stämma och han gjorde ett kräk ljud. Jag släppte Justin fort och slängde mig i sängen, tog täcket över mig. Justin hade gått fram till han och gett han ett leénde som bara kunde betyda en sak, generad.
Och snacka om att jag var det, dom sa något till varandra som jag inte hörde innan Chaz gick härifrån igen.
"Hrm... sorry för det!" sa Justin och satte sig brevid mig.
"Det är lugnt" savarade jag och log mot han.
"Hur mycket är klockan?" frågade han sedan. Jag kollade på klockan.
"fem i tolv"
"kanske dags att sova? Jag ska på en till intervju i morgon, och du ska till skolan!"
Fan, det hade jag glömt!
"Juste" svarade jag och la mig på sidan. Jag kände att Justin la sig på andra sidan. Efter ett tag kände jag hur jag började somna, och då hörde jag Justin viska:
"Jag vet hur mycket hat du har, och jag hatar det. Om det inte blir bättre vet jag inte vad jag ska göra, för jag ser hur dåligt du mår av det Mell. Jag älskar dig!"
Jag tror att han trodde att jag sov.
Inte långt därefter sjänk jag ner i drömmarnas land.
*PIIP PIIP PIIP*
Mitt elendiga alarma startas, jag suckar och stänger snabbt av det. Öppnar ögonen, jag hatar måndagar...
Jag gick som en zombie till wicen, drog ut ett bar jeans, ett linne och en virkad kofta. Jag till badrummet där jag, gick på toa, fixade vid mitt hår, drog på lite maskara och drog på mina kläder.
När jag ver klar gick jag in till mitt rum igen, tog min väska och kollade på Justin ett tag. Som vanligt var han ursöt när han sov.
Jag log innan jag gick ner för att äta frukost. Ryan och Chaz skulle också börja i min skola, vilket jag tyckte var konstigt. Men dom sa att dom bara skulle gå här när jag gick här. Vilket jag tyckte var ännu konstigare, ibland tycker jag synd om deras mammor!
Ryan och Chaz satt redan vid bordet när jag gick in i köket.
"Hur var ddet igår?" var det första Chaz sa till mig.
Jag gav han mördarblicken utan att svara. Ryan och Chaz skrattade innan Ryan sa: 
"Hur är skolan egentligen?"
Jag ryckte på axlarna, "Det är en skola?"
Han flinade mot mig, "Nej?! Är du säker? Jag trodde det var ett shoppingcenter!"
Jag suckade, "Du, du kommer ÄLSKA alla tjejer, smala som pinnar, översminkade och heeeeelt galna i Bieber!"
Ryan och Chaz gav varandra blickar som jag nte kunde tyda, men skit samma.

KOM UT SENT, SORRY! OCH KORT, SORRY!
Och nu vet jag ALLT om tävlingen jag ska ha (haha)
Har plockat ogräs i 4 timmar idag (suck) och ska göra det imorn med, men då får jag nog min mobl också!!!!!!!! haha.
Men i alla fall, kommentera?
och besök gärna min andra blogg: onebieberdirection.blogg.se
puss!

Postat av: Melina

Asbra! :) <3

2011-07-25 @ 20:32:58
Postat av: Gabbi

awesome =)

2011-07-25 @ 23:22:25
Postat av: Anonym

Skit bra!! :)

2011-07-26 @ 10:17:53
Postat av: Carro

JÄTTE BRA!!!

2011-07-26 @ 14:14:05
URL: http://nybf.blogg.se/
Postat av: Anonym

älskar din blogg! du är grym

2011-07-26 @ 16:59:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0