Chapter 45 - Spanish

Han flinade mot mig, "Nej?! Är du säker? Jag trodde det var ett shoppingcenter!"
Jag suckade, "Du, du kommer ÄLSKA alla tjejer, smala som pinnar, översminkade och heeeeelt galna i Bieber!"
Ryan och Chaz gav varandra blickar som jag inte kunde tyda, men skit samma.



Jag ryckte på axlarna innan jag också satte mig vid bordet. När jag hade ätit upp min frukost - efter att ha pratat ett tag med killarna - gick jag till hallen, tog på mina converse och sa: "Ska ni med eller?" jag hörde stolar skrapa innan jag såg dom komma. "ska vi inte plocka undan på bordet?" frågade Ryan. Jag skakade på huvudet, "nej, det får Justin ta" dom log åt mitt svar. Vi gick till busstopet, som vanligt fanns här knappt något folk. "har man mycket läxor?" frågade Ryan. Jag skrattade åt hans dumma kommentar, "sådär, jag får mest matteläxa" svarade jag med en suck.
Jag kollade på klockan, 20 över 8, bäst att gå till bussen.
"Om vi ska hinna med bussen och det bäst att vi går!" jag reste mig och gick till hallen. Tog på mina svarta converse, tog min väska och väntade på killarna. Dom kom strax därefter, dom tog på dig ett par nike skor var. vi började gå till busstopet. När vi väl kom fram var där - som vanligt - inte alls många där.
Vi ställde oss och pratade i några minuter innan vi såg den gula skol bussen komma runt hörnet.
Jag gick på först, det var nästan helt fullt i bussen. Men jag hade tur för längst bak i bussen fanns det lediga platser.
Jag satte mig när längst in till fönstret, jag kollade ut och jag kände hur någon satte sig brevid mig. Jag kollade åt sidan och såg - till min förvåning faktist - att Ryan och Chaz hade satt sig brevid mig.
Dom pratade om något xbox spel, jag kom då på om den dagen då jag hade klått Ryan på något racerspel.
"Ryan, kommer du ihåg när jag klådde dig på xbox?"
Han kollade på mig, "nej... inte precis" svarade han och rykte på axlarna. Men men såg att han ljög. Jag lipade mot han innan han bytade smtalsämne.
När bussen stannade var vi framme vid skolan. Vi kom av sist - suck - Ryan och Chaz skulle gå till rektorn så dom gick till huvudbyggnaden. Jag kollade på mitt schema, min första lektion var Spanska. Suck, igen.
Jag gick till klassrum 208 där spansk lektionen skulle vara.
Fem minuter innan lektionen började kom Chaz inrusande. Lite anfådd. Jag kallade på han, när han såg mig log han och satte sig brevid mig.
"Hittade du hit?" frågade jag men insåg genast att det var en dum fråga. Han kom ju hit!
"Ja, men det var knappt! Jag stötte på någon lärare så jag frågade han. Jag trodde jag kom försent!"
Jag log mot han.
Lektionen började, vi skulle göra en dialog - igen! vi har gjort det minst tusen gånger... - med den som satt brevid sig. Så jag fick göra det med Chaz. Jag hade verkligen tur för han kunde riktigt mycket spanska - jag gick ju med dom ynger, det fanns ju inte high school egentligen för 19 åringar - .

såå, vad tycks?
kommentera sötnosar!

Postat av: Melina

Verkligen jätte bra :)

2011-07-27 @ 00:24:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0