Chapter 49 - I love you!

inte först utan gled ner på golvet och la huvudet i händerna. Tårarna bara rann och rann.
"Har... har hon..?" började Ryan med tyst röst. Jag skakade på huvudet. "Hon bara, jag... jag vet inte själv vad som hände..." min röst lät skakig.



Mamma kramade om mig, jag lät armarna vara runt henne men jag kramade inte riktigt tillbaka.
Mamma sa åt oss att gå ner i väntrummet igen för att dels ringa Mell´s föräldrar. Dom borde ju veta om detta?! Och sen för att inte behöver se alla doktorer gå ut och in genom dörren.
Jag bad mamma att försöka få tag på dom, jag hade inte klarat av att prata med dom. Mamma gick iväg, Ryan och Chaz var tysta. Detsamma med mig, tankarna far omrking innut i mig.
Klockan blev midnatt och vi hade fortfarande inte fått reda på något nytt. Mamma hade åkt till Selenas hur för att hämta en filt till oss, vi hade fått lov att sova där på sofforna om vi ville. Såklart sa jag ja direkt men Ryan och Chaz var tvugna att åka hem, men dom hade lovat att komma igen nästa dag.
"Justin, gubben vakna!" mamma skakade om mig.
Jag satte mig upp och sa:
"Har det hänt nåt?" mamma log mot mig, "Hon har vaknat igen!"
Mamma behövde inte säga mer för jag var redan påväg upp till hennes rum. Jag öppnade dörren och satte mig på samma stol som igår. Mell sov, jag kollade på henne. -hon var lika blek idag, om inte belkare. Hon hade slangar från båda armar och näsa. Hon såg så ömtålig när hon låg där
Jag smekte hennes kind innan jag viskade:
"Den som gjorde detta till dig, jag förstår inte hur han/hon kunde göra så mot dig. Du som är helt underbar! Jag älskar dig!"
Jag förväntade mig inget svar, men till min förvåning hördes ett tyst "Jag älskar dig med..." från henne. Jag kollade chockat på henne, hon hade precis sagt att hon älskade mig?! Va?
Hon hade öppnat ögonen nu, "Jag älskar dig" sa hon igenfast lite högre. Jag log stort mot henne. Det kändes lite stelt att le, jag hade inte gjort det på ett tag men det kändes ändå bra.
"Hur mår du?" frågade jag och flätade in mina fingrar med hennes.
"Såddär, det gör ont i magen." hon suckade, och gjorde sedan en grimas. "Aj"
Jag strök tummen över hennes hand.
"Jag ska fåna den som ar gjort detta mot dig!"
Hon log smått mot mig, innan hon sa "Jag är trött"
Jag nickade, "Jag ska låta dig sova! Sov nu så kommer jag vara här när du vaknar!"
Hon log och nickade mot mig innan hon somnade.


Såå, vad tycks?
Kommentera för mer! :D

Postat av: Johanna

Alltid lika bra!!:) LOVE IT !!! :)

2011-07-31 @ 14:34:07
URL: http://jadojoj.blogg.se/
Postat av: Anonym

As bra del!! :)

2011-07-31 @ 15:43:21
Postat av: Anonym

Bra skrivit! :DDD

2011-07-31 @ 18:07:02
Postat av: Anonym

Mer mer mer mer mer mer mer!

2011-07-31 @ 18:07:58
Postat av: Anonym

Jättebra

2011-07-31 @ 18:08:18
Postat av: Julia G.

Aaaaw, är jag den ända som tycker det låter så sjukt mega gulligt när han sitter bredvid henne, hand i hand och säger ''jag älskar dig''? ..nej? oh okej..

bara jag som är en tönt då i guess.....

2011-07-31 @ 20:01:45
Postat av: LOVEBYBIEBER - nystartad Justin Bieber Novell

Jättebra skrivet!



Har nystartad JB-novell och undrar om du kan klicka in, läsa, ge lite feedback ? :D

2011-07-31 @ 20:25:10
URL: http://lovebybieber.blogg.se/
Postat av: Fia

Jätte bra! <3

2011-07-31 @ 21:45:50
URL: http://novellenomjbieber.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0