Första MyBieberStory tävlingen!

Nu har jag bestmmt mig för att ha två tävlingar.
Denna jag kommer börja med är inte lika 'stor' eller vad man ska kalla det gemfört med den andra.
I denna tävlingen kommer alla mina underbara läsare få chansen för att få vara med i min nästa novell!
En tjej som är huvudrollen, och lite olika personer som också kommer få vara med. Som kompisar, lärare osv...
Så om just DU vill vara med i min nästa novell kommentera då!
Jag vill att du ska skriva tex detta:
Vad du heter, hur gammal du är. Vad du gör på fritiden, vad du gillar att göra.
Ja ALLT du kan komma på! :D
Jag vill att alla ska vara med, så får vi se ve, som kommer med.
Jag har asgrymma ideér! :D
Del 49 är under här!
GOOOOOOOOOD LUCK! :D
UPPDATE: Jag kanske tar lite ifrån var, men den som blir huvudrollen kommer vara mest vad hon har skrivit. Bara så ni vet! :d

Postat av: Johanna

Glömde skriva på den innan :P



Jag heter johanna ;) Jag är 14 år. jag bor i SÖVDE ;)

På fritiden gillar jag att fota och blogga, jag är ochså med vänner och är väldigt aktiv! Jag äääälskar Justin, att vinna hade vatt jätte kul!! :)



2011-07-31 @ 14:29:53
Postat av: Anonym

Jag heter Malin och är 13 år, bor på öland (:

på fritiden sjunger jag, spelar piano och gitarr, simmar hänger med kompisar. Min högsta dröm är att träffa justin drew bieber the one and only!



och heyy du! UNDERBAR NOVELL♥

2011-07-31 @ 14:44:58
Postat av: sozii

Okej hm jag heter Soz men kallas för sozii och är 15 på fritiden så brukar jag fota,dansa och sjunga min största dröm är att få komma in på oxford(haha vet lång sökt) ja detta var lite om mig. Hoppas du väljer rätt person nu.

2011-07-31 @ 14:57:31
Postat av: Gabbi

Jag heter Gabriella och bor i Malmö. Jag är född den 8 juni 97 (14 år). Jag har mörkt brunt hår som är långt och är ca 1.63. Jag är mulatt (halv vit, halv svart) från Finland och Zimbabwe. Jag har en papillion/chihuahua/pekinese/Jack Russell hund som heter Soulja Boy. Jag älskar att dansa, sjunga, spela piano och spela teater och jag har dansat/sjungt ända sen jag var typ 2 år. Jag bor ensam med min mamma o pappa bor i England sen 13,5 år tbx. SÅ NU SKREV JAG MYCKET XD

2011-07-31 @ 15:09:49
Postat av: Fannie

Hejsan! Jag heter Fannie! Jag är 14 Bor i Stockholm. På frididen dansar jag mycket och springer! Jag ÄLSKAR att shoppa! Och hänga med kompisar;)

Säg till om de är nå mer!



Ps. äLSKAR novellen!

Puss

2011-07-31 @ 15:25:40
Postat av: Anonym

Hej jag heter Denise och bor i norrköping. 15 år gammal, älskar att sjunga dansa och spela gitarr och piano. på fritiden spelar jag mycket fotboll och umgås gärna med vänner och sjunger.

ja där har ni lite om mig!

måste även säga att jag verkligen avgudar eran blogg! läser era kapitel om och om igen. and keep going girls! ni äger :D

2011-07-31 @ 17:00:03
Postat av: Julia G.

Aaay there! Mitt namn är Julia, jag är en 15 åring som bor i Stockholm! Jag föddes i Sverige men i mitt blod kommer jag ifrån latin/nord-amerika,Cuba,Colombia och Ecuador. Jag är otroligt positiv,spontan och har världens bästa humor..enligt mig själv :D

Dem flesta skriver om att dem kan sjunga,spela instrument och annat, men jag, haha everything but that! Jag kan varken sjunga eller spela instrument haha. Men dansen,det är något jag inte skulle kunna leva utan, inte heller musik! Jag älskar att shoppa med min mamma,festa och ha det roligt med livet! Men jag är samtidigt en person som bara kan sitta på soffan med Mr.Right aka JB och bara kolla på film. Well, jag är lite av allting kan man säga haha :P



Ur blog is the best,u r the best N everything u do is just the best! ^_^

2011-07-31 @ 19:55:44
Postat av: Thi

Hej! Jag heter Thi Csaki. Jag är 14 år fyller den 19 februari. Mina intresse är dansa , sjunga ,vara med kompisar. Älskar djur. Har en chihuahua hund som heter Simba.



Älskar den här blogg om det skulle veta något mer Maila mig. Skulle vilja vara brevvän med dig eller kompis. <3<3<3

2011-07-31 @ 19:58:29
Postat av: Emma

Hej jag heter Emma och är 13 år.

På fritiden så dansar jag,och jag älskar att sjunga!

Min mamma är från Korea så jag är typ halvkorean.

Jag älskar att va med kompisar,dansa och sjunga som hafsa förut...och fota såklart!

Min högsta drömt nog att få flytta till USA när jag gått ut skolan..men det är kanske ointressant..

Jag har medellångt brunt hår,och bruna ögon:)

Två kaniner har jag oxå:)

Jag brukar lyssna på JB,men det är olika,älskar noveller som handlar om honom xD

T.ex din;)

Min favorit låt utav ALLA är Next to you,helt klart!



2011-07-31 @ 20:25:19
URL: http://einoveller.bloggplatsen.se
Postat av: Emma

Som jag sa förut ska det vara*

2011-07-31 @ 20:26:29
URL: http://einoveller.bloggplatsen.se
Postat av: Anonym

Heej jag heter Victoria kallas för vickan/vickis jag är 13 år. på fritiden brukar jag rida vara med kompisar. Jag ÄLSKAR djur jag har en katt som heter Natta hon har haft kattungar 5 gånger fyra i varje kull haha XD. Jag fyller år 27 juni 1998. jag älskar folk som har humor och jag gillar hat få folk att skratta jag är inte den populäraste tjejen i skolan men vänner har jag<3 jag älskar små barn dom är så söta. mina föräldrar är skilda dom heter Boo och Tina har en syrra som heter Vendela. min favorit låt är all back av Chris Brown och Up av justin <3<3<3<3 ja de va vell de puss<3



2011-07-31 @ 20:27:12
Postat av: vickan

heej glömde säga hur jag såg ut jag har en murkare nyjans av blont hår nästan ljust brunt haha från vickan<3<3<3

2011-07-31 @ 20:30:52
Postat av: Anonym

Jag är 13 år och heter Fredrika, jag spelar basket och älskar det!

Jag har också spelat piano och tagit sånglektioner, tyvärr har jag lagt av med det nu men skulle inte ha något emot att börja igen :)

Ja vad är mer viktigt att veta? Jag bor med min mamma och pappa och lillasyster men min pappa jobbar väldigt mycket och gick in i väggen för ett tag sedan vilket inte är så kul... jag har också haft typ ätstörningar men har nästan aldrig problem med det längre. Förut var jag nog lite av en "nörd" men nu är jag rätt populär och har många vänner och så. Jag är 167 lång har guldbrunt hår och bruna ögon.

Och just det jag älskar att skriva, noveller, dikter sånger ja allt typ men har tyckt att det varit lite pinsamt att visa det för någon förutom mina närmaste vänner. Japp det var nog allt jag kom på just nu, lycka till med novellen och med att välja en vinnare! ♥

2011-07-31 @ 21:36:29
Postat av: Tova

Jag heter Tova, är 12 år och bor i Sverige med min familj. Jag är såklart en Belieber och Justin är mitt allt! :) på min fritid tycker jag om att sjunga, dansa, lyssna på musik, va med kompisar, shoppa och sitta vid datorn! Jag har varit en Belieber sen 2009 fram till nu och det är jag, tjaa...rätt stolt över! :D det var väl allt!

Hoppas att jag duger och får vara med! :)

Kram<3

2011-07-31 @ 22:27:59
URL: http://tovabieber.blogg.se/
Postat av: Tova

Oj! Haha, jag glömde berätta hur jag ser ut o så: jag fyller år den 18 juni och jag har mörkbrunt hår, gröna ögon, lagom smal, och ag är väl runt 160 cm lång kanske :)

2011-07-31 @ 22:41:37
URL: http://tovabieber.blogg.se/
Postat av: Ebba

Jag heter Ebba och är 16 år spelar fotboll och sjunger på fritiden älskar justins musik och så men är inte galen i honom""

Har brunaögon och mörk brunt hår min pappa är från Frankrike så jag kan franska och så : ). Är rätt så rik bor i ett stort hus med min mamma och pappa och storebror sebbe (Sebastian) är tydligen snygg och populär bland killarna hoppas att jag får bli huvud personen :)

2011-08-01 @ 00:20:43
Postat av: Anonym

Hej! Jag heter Denisé,Jag är uppfödd i stockholm men i blidet finns de lite blod av den finska sidan, Jag har precis fyllt 17 år, på fritiden spelar jag innebandy,fotboll,Gitarr, älskar att shoppa och vara med kompisar, Jag är ett stort fann av Justin! Och de skulle verkligen vara jätte kul att få vara huvud personen i din nya novell!, Min största dröm är att få träffa Justin och få spendera en hel dag med honom i New York!



Vet inte vad man ska berätta mer! Men ville bara passa på att säga att din novell är nog den bästa som jag har läst! hoppas du fortsätter!



Puss på dig! <3

2011-08-01 @ 01:20:20
Postat av: Julia G.

Hey, jag råkade skriva 15 år, haha jag menade 13 (snart 14) år! :)

/Julia G.

2011-08-01 @ 10:17:23
Postat av: Carro

Hej Mitt namn är Caroline, men jag kallas för Carro. Jag är 15 år (snart 16). Jag gillar att va med kompisar och fota och läsa din novell (hihiih). Jag bor nära Blentarp och här trivs jag bra.... (måste jag berätta mer, min lilla vän <3)



Du vet typ redan rätt så mycket om mig, du vet nog mer än var andra gör!!! <333

2011-08-01 @ 10:29:26
URL: http://nybf.blogg.se/
Postat av: Johanna

Hej! Jag heter Johanna och är 14 år gammal.Jag älskar att rida,dansa och sjunga och det är de jag också gör på fritiden samt är med mina kompisar såklart.Jag är adopterad från Kina, så har ganska så långt svar hår och mörkbruna ögon. är rätt så kort någonstans med 1.55 cm bara.Jag har även en egen häst som heter Mattie.Det var nog det jag kom på nu.jag hoppas innerligt att jag får vara med i din nästa novell.skulle jättegärna vilja spela typ huvudrollens lillasyster eller något i den stilen :)

2011-08-01 @ 11:14:06
URL: http://myownstoryss.blogg.se/
Postat av: Anonym

hej! jag heter Evelina kallas evi/eve jag är 13 år gammal och älskar volley bol och justin bieber jag är född i sverige med chilenska rötter jag pratar spanska,franska,italenska,engelska,svenska och japanska. jag älskar din blogg och hoppas att jag blir huvudrollen eller huvudrollens bästis

2011-08-01 @ 13:31:46
Postat av: becca :)

Jag heter Rebecca Novo och är 13 år (fyller 14 den 15 september) Jag är även ganska kort, bara 160. Jag är väldigt snäll av mig, och hjälper väldigt ofta andra människor om dom inte mår bra osv. Jag är inte ett så jättestort fan av Justin bieber längre, men jag var det förut. Jag är en väldigt glad tjej som är sjukt pratsam och lär gärna känna nya människor. Jag hatar att få komplimanger från killar, för jag vet aldrig vad jag ska svara. Sen älskar jag utmaningar! Sen har jag även en häst, Kendor, som jag tävlar i höga klasser med och satsar mot globen och SM. Min farfar är död, men han är från spanien så jag kan lite spanska.

Jag hoppas/önskar supermycket att bli huvudrollen :D



ha det bra, kram

2011-08-01 @ 13:44:18
URL: http://bbeebbii.blogg.se/
Postat av: becca :)

juste, jag är brunett med blåa ögon.Min hår är ganska långt och lockigt. På fritiden brukar jag vara med mina vänner och i stallet såklart. Jag älskar att lyssna på Ulrik munther och Eminem. Jag röker inte eller något sånt, men jag är såklart med på mina vänners fester osv :)

Mycke text, men whatever :p

2011-08-01 @ 13:47:15
URL: http://bbeebbii.blogg.se/
Postat av: Anonym

juste, jag är brunett med blåa ögon.Min hår är ganska långt och lockigt. På fritiden brukar jag vara med mina vänner och i stallet såklart. Jag älskar att lyssna på Ulrik munther och Eminem. Jag röker inte eller något sånt, men jag är såklart med på mina vänners fester osv :)

Mycke text, men whatever :p

2011-08-01 @ 13:51:44
Postat av: sabby

hej jag heter sabrina men jag kallas för sabby, eller sabbe, jag är 13 år , jag bor i örebro och jag tränar basket jag älskar att shoppa och jag är ett stort justin bieber fan men också ett jaden smith fan! , jag tycker också om att sjunga ( fast jag låter som en kråka) :D ,Jag är brunet med mörkbruna ögon, mitt hår är spik rakt vilket jag avskyr stavning* det var allt om mig :)

2011-08-01 @ 15:21:21
Postat av: Frida

Hej jag heter Frida och är 14 år. Jag kommer Ifrån Halmstad och jag älskar att rida och sjunga, + spela gitarr. Jag har Brunt, ganska långt hår och det är lite '' lockigt''. Jag älskar allt med Justin och jag vill verkligen att han ska komma till Sverige snart.

Jag älskar att lyssna på musik och jag lyssnar mest på Chris Brown, Justin Bieber, Selena Gomez, Nicki Minaj, m.m

Jag älskar också att åka ut och resa. (:

Det skulle vara sjukt kul om ''jag'' fick huvudrollen.



Kram :)

2011-08-03 @ 00:35:11
Postat av: Julia

hej jag heter Julia och bor mellan Vänern och vättern. Är 14 år alltså född 97. Jag älskar att sjunga och träna, jag vill leva på musiken när jag blir äldre! När jag är så pass gammal så att jag kan flytta till Usa , så ska jag göra det direkt.vet inte riktigt varför jag gillar Usa så mycket men jag har alltid känt eller ja alltid och alltid men sen 2007 att det fattas någonting här i Sverige. På fritiden just nu så har jag sommarlov , brukar oftast vara med kompisar och ja vara ute och springa:) hmm vad mer kan jag säga , jo jag ääääälskar att ha kul och skämta är jag riktigt bra på eller ? haha dessutom skulle jag vilja ha en hund, en golden retriver. Såg att någon hade skrivit sin längd så ja gör väll också det då är 1.67 cm lång :) eller jag kanske har skrivit det orkar inte riktigt gå upp och kolla isåfall så vet du ju de nu 2 gånger ;D ja Finns mer att säga om mig men då skulle du få sitta här långe haha , ha de gött så får ja hålla alla mina tummar !!! :)

2011-08-03 @ 23:04:53
Postat av: josefine

heeej, jag heter josefine och är 14 år. jag älskar musik och jag har dansat av och an i flera år.

på min fritid är jag med mina kompisar och ja dansar ;) men ja jag är en posetiv och glad person och jag är grymt envis och nyfiken, men jag är en ganska otjejig tjej men ändå tjejig tjej, fattar duu ? asså jag pratar la som en fjortis men det är bara för att det är roligt och alla andra stör sig på det och det gör det hela änu roligare men jag klär mig lite så där sportigt med mjukisbyxor och lite sådant. jag har korkskruvar i mitt hår som är lite längre än till axlarna.

ja jag älskar musik som sagt och mina idoler är The Ready Set, justin så klart, ulrik munther och P!nk. jag bor i göteborg och jag lever för att bara springa runt och larva mig. jag lever för att ha roligt och jag ser ofta posetift på saker fast jag kanske inte alltid säger det:s om mina kompisar skulle förklara mig med ett ord så skulle det nog vara galen, för jag får mina ryck ibland där jag bara tycker att allt är roligt och jag bara fjantar runt.

jag lever ett ganska änklet liv och så, men det har inte alltid varit så och efter som jag har några skit år bakom mig så är jag en väldigt stark person som står för vad jag tycker.

och de ord jag säger ofta är OMG, jag fattar inte (fast jag gör de, det är bara rolig att skämta om att jag är blond), shore bacon och typ.

mina favorit citat är "ceep calm and party on" och "never say never" så klart :)

jag är 1.63 meter lång och väldigt ograsiös och osmidig fast jag har dansat i flera år.

ah det var nog allt tror jag du får ha det så bra, så sitter jag här och håller tummarna :d // love josefine ;)

2011-08-11 @ 21:54:19
URL: http://purpleninjastorys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0