Chapter 10 - Supras and Dresses

drog jag på maskara och tog lite solkräm på mig - det var redan över 30 grader - så jag inte skulle bli solbränd.
"Klart" sa jag medans jag gick tillbaka, han log. Jag tog min mobil och börs - ifall jag vill köpa något - innan vi gick ut ur huset till hans svarta range rover.
Jag hade helt glömt bort hur vakert det var här, palmor på sidorna av vägen, helt blå himmel, helt awsome affärer.
"Vart vill ni gå först?" frågade Kenny - som jag nu hade fått reda på var Justin livvakt - Justin tittade på mig "Jag vet inte, detta är liksom första gången jag är här" han nickade "Vi går till min speciall" Kenny nickade. Justin's 'speciall' var en sko affär, "skor?" sa jag och kollade på Justin "Ja, man måste ju hitta nya Supras efter ett tag och just nu behöve jag ett par, eller två" han flinade.
-Ur Justins perspektiv-
Mell - som jag har börjat kalla henne - verkade vara en väldigt snäll person, jag kände henne knappt men hoppades på att jag skulle få göra det snart. "Justin!" jag vände mig om, Mell pekade på ett par skor jag gick dit och sa; "Jaha, några skor till fröken?" hon skrattade "Nej, men dom är väl coola? Min kompis Angel hade älskat dom!" jag nickade "Jag köper dom till henne" fortsatte hon.
Dagen gick fort, vi hade bara shoppat och shoppat Mell hade inte låtit mig köpa en ända sak till henne fast jag vill. Man måste ju vara artig mot kvinnnorna *blink* väl hemma hos dom igen sa jag hejdå och gick. Selena skull nog bli galen om hon visste vad jag och hon har gjort idag, Selena är den avundsjuka typen. På väg till hotellet tog jag fram min Iphone och loggade in på twitter, det första jag såg var att jag hade fått över 10 miljoner följare, SWAG. "Ey, Kenny!" han kollade på mig "Gissa vad? 10 miljoner följare på twitter man!" han flinade och sa; "Det var på tiden grabben" jag vände blicken mot mobieln igen, jag tryckte på stället där man skulle skriva och började skriva; " #SAWG #10millionbeliebers i love you guys!" jag fick respense nästan precis efter jag hade twittrat, och inte efter ett långt tag var båda #SWAG och #10millionbeliebers trending, jag har världens bästa fans!
Vi kom fram till hotellet, jag tog hissen upp till mitt rum slängde mig i sängen och log.
Jag måste ha somnat, men det är inte så konstigt för allt mitt arbete - vi skulle snart släppa ut en ny skiva, vi skulle bara göra några låtar till - för när jag vaknade satt mamma brevid mig med en allvarlig min "Vad?!" frågade jag och satte mig upp, hon slängde en tidning på mig utan att säga något. Jag kollade på den, framsidan var en bild på mig om Mell när vi var på stan. Jag kollade på den igen, bilden var tagen när hon hade provat en klänning. Jag kommer ihåg det för det var jag som hade valt ut klänningen, Bieber got swag.
Det fanns en liten text under bilden;
"Har popsensationen Justin Bieber skaffat en nu flickvän? Se dom heta bilderna på Justin och okänd tjej från idag på sida 10-14"
"Sååå, Justin har du ny tjej?" sa mamma jag skakade på huvudet "Det är Melody, du vet hon som ska bo hos Selena? Jag råkade komma förbi deras hus och skulle träffa Selena men så var hon inte hemma med Melody var så jag tänkte visa henne runt, och det blev en shopping tur" jagvar tvungen att ljuga lite. Mamma skulle få spader annars.

Kul med Justin's perspektiv?
Och NEJ, Justin har inga kännslor för henne och såå, dom kommer nt bli tillsammans på ett tag :D
Men nu ska jag inte säga för mke för ni få ju läsa istället eller hur? :D
OCH ALLA ERA KOMMENTARER :') BETYDER AS MKE FÖR MIG!
Kommentera?
//Linnea

Postat av: jennie

skit bra !!! <3 mer

2011-06-05 @ 12:08:46
Postat av: Anonym

DÖ Spännande :)

Dör om du inte skriver mer hehe

Jätte bra Linnéa :D <3

2011-06-05 @ 12:18:39
Postat av: Johanna

mer mer :D

2011-06-05 @ 12:24:42
URL: http://johannaviveca.blogg.se/
Postat av: teamofbieber

länkbyte?

2011-06-05 @ 13:58:01
URL: http://teamofbieber.blogg.se/
Postat av: Thi

Häftigt! Så awesome som möjligt. Skruv mer mer mer. :-)

2011-06-05 @ 14:22:23
Postat av: Gabbi

Jätte bra skrivet! Längtar tills nästa del o vilken tur att han inte är kär än trodde att allt skulle gå helt snabbt ^^

2011-06-05 @ 14:26:51
Postat av: sara

snälllaaa mer idagg :DDDD

2011-06-05 @ 15:00:56
Postat av: Tova

Goosh, du är så himla duktig på att skriva Linnéa! :) längtar till nästa del! <333

2011-06-05 @ 19:36:00
URL: http://tovabieber.blogg.se/
Postat av: Anonym

när kommer nästa lääääääääääääääääääääääängtar. sjukt grymm är du har läst alla dina noveller sen du började skriva och du blir bara bättre och bättre! :D

2011-06-05 @ 20:49:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0