Chapter 17 - Truth or dare

You're light's shining on me through your words and song."
Jag tycker det blev rätt bra, jag skulle komma på akord och sånt också till låten.
Jag spelade lite till innan jag fick ett sms, jag reste mig upp för att ta min BlackBerry från skrivbordet. Jag öppnade meddelandet "Hörde att du skulle till skolan i morgon, synd..." det var från ingen mindra än...
... Justin, vaddå 'synd' ?!
Jag la ner mobilen igen utan att svara, jag hörde dörren smälla igen där nere och Selena ropade "Det är middag! Hämt pizza, hoppas du gillar kebab! Och killarna är här" jag reste mig upp från sängen och gick ner.
Selena satt i soffan, brevid henne på ena sidan satt Ryan och på andra Justin, sen på den ena fotöljen satt Chaz, jag gick till den andra fotöljen för att sitta där.
"Här!" sa Ryan och gav mig en pissa slize "Tack" jag tog den och började äta, jag hade inte ätit nått sedan frukosten så jag var riktigt hungrid. Jag kollade på Justin och tänkte på det smset han hade skickat, han kollade på mig med. Han log mot mig, jag log tillbaka.
"Kan vi inte typ göra sanning eller konka?!" frågade Ryan när vi hade ätit upp allt och suttit tysta ett tag, jag kollade mig omkring dom andra nickade så jag var också med. Selena reste sig för att hämta en flaska, vi andra satte oss i en ring på mattan. Hon kom tillbaka och satte sig mellan mig och Justin.
"Alla måsta göra som man säger och säga sanningen!" sa Ryan och tog flaskan. Vi andra nickade, jag hoppades innerligt att den INTE skulle hamna på mig, och ifall den gjorde det skulle jag ta sanning!
Ryan snurrade och den hamnade på Chaz, han suckade men sa "Sanning" Ryan suckade "Fegis" hörde jag Justin mummla.
"Okej..." sa Ryan, han kollade sig omkring han. Hans blicka hamnade på mig och ett flin på hans läppar formades, jag skakade på huvudet "Vad ska han nu säga?!" tänkte jag.
"Vem av Mell och Sel är snyggast?" frågade Ryan. Chaz kollade på han med en arg blick innan han kollade på båda mig och Selena. Selena kollade på mig och log "Dom håller typ alltid på såhära, frågar vem som är snyggast mellan mig och en annan snygg tjej" viskade hon till mig, jag log åt 'och en annan snygg tjej' Selena var så sjukt snäll!
"Jag tror jag tar... Mell" när Chaz sa det kollade han ner på golvet, Ryan flinade Justin gjorde det samma. Vi höll på ett tag - som tur var kom den bara på mig 2 gånger, dom gångerna tog jag sanning och fick frågorna "Är du tillsammans med någon" när jag svarade den kunde jag inte låta bli att se Justin's leénde på läpparna, den andra frågon var vem som var snyggast ev Justin och Ryan, där svarade jag rodnande Justin - innan Justin och killarna åkte hem och jag och Selena gick och la oss.
Jag kom upp till mitt rum, drog av mig kläderna tog på mig pyamas. Borstade tänderna och håret innan jag tog min mobil och ställde den på alarm - klockan halv 6?! palla! - innan jag la på i sängen till en godnattssömn.
*Piip* *Pip* *Piipi* mitt störiga mobilalarm gick igång, jag suckade och öppnade ögonan sakta. Tog mobilen och klickade av larmet. Jag reste mig upp från min varma säng, gick till min wic och tog fram ett par ljusa jeans ett vitt linne och en hoodie med USA's flagga på - det ös regnade ute och skulle nog göra det hela långa dagen och så var det typ 5 grader ute! I Juli liksom hallå?! - sedan gick jag till badrummet, tog fram maskara drog på lite och drog igenom håret med en borste. Sedan plattade jag håret, innan jag la allting på ena sidan av axlen. Jag gick ner - tyst för Selena sov säkert fortfarande - ner till köket. När jag väl var där nere tog jag fram yoggie och müsli och satte mig ner.

Finaly! Del 17, vad tycks?
Och sorry för det tog tvp dagar för denna att komma upp...
Och sen måste jag ju skriva alla tidsinställde inlägg, men det gör jag inte idag för jag ska typ kolla på vår sista seriematch ikväll, lycka till kanske? (nej jag ska inte spela, blev inte uttagen, men ska kolla och ifall vi vinner denna kanske vi  vinner heeeela A serien, :D )
Meeen, kan man få 10 på denna med elr? '
kommentera?
//linnea ;D

Postat av: Gabbi

så bra :D snälla snälla snäälla gör ett till kapitel idag en lagom lång :D

2011-06-14 @ 15:58:36
Postat av: Johanna

mer :)

2011-06-14 @ 16:55:10
URL: http://johannaviveca.blogg.se/
Postat av: Johanna

Super bra :) snälla en del till idag :) snälla



Lycka till ******** AIF :) ;)

2011-06-14 @ 17:54:05
URL: http://jadojoj.blogg.se/
Postat av: Anonym

asbra! du är så grym på att skriva! <3

2011-06-14 @ 18:11:09
Postat av: Anonym

MER! JAG ÄLSKAR DEN HÄR! :D

2011-06-14 @ 18:40:57
Postat av: Julia

Sjutkt sjukt sjuuukt braa! Seriöst jag dör om du inte skrivr mer haha ;) <3

2011-06-14 @ 19:10:47
URL: http://juliagarcia.devote.se
Postat av: Anonym

meeeer ! kom igen en til idag ;)))) :DD <3

2011-06-14 @ 20:46:37
Postat av: Anonym

omb den e så bara förr bra!! love it! :D

2011-06-14 @ 20:47:18
Postat av: Thi

kapitet var toppen! Mer mer men längtar till nästa kapitel!!! LOVE IT VEREY MUCH! HEHEHEH

2011-06-14 @ 21:18:11
Postat av: Anonym

meeeer meeeer :D

2011-06-15 @ 19:57:06
Postat av: Anonym

MEEER! :)

2011-06-16 @ 10:59:53
Postat av: Anonym

mermermermermer! :D

2011-06-16 @ 12:15:32
Postat av: jennie

mer sjukt bra !!!! <3

2011-06-16 @ 13:13:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0