Chapter 22 - If it was meant to be, we will meet agian!

"Vart ska du?" frågade jag.
"Känna på vattnet" svarade hon och gick dom tre små stegen till vattnet. Jag reste mig också upp, jag drog med handen längst vattnet.
Melody vände sig om och kollade på mig, jag kollade tillbaka. Hennes ögon glittrade.
Hon närmade sig mig...
Hon kollade mig rakt in i ögonen innan var läppar möttes, en ilning for igenom min kropp. Jag blundade och njöt av kännslan med hennes läppar mot mina. Inte långt därefter kom jag på att jag faktist var tillsammans med Selena! Jag bakade ifrån henne.
"Justin jag..." sa hon, men jag avbröt henne.
"Sorry, jag kan bara inte. Selena är min tjej det är hon jag älskar" försökte jag intala mig själv. Det var Selena jag gillade inte Melody!

Ur Melodys perspektiv
''Onejonejonejonej!'' tänkte jag. "Fan vad har jag nu gjort?!" Justin kollade på mig med en konstig blick jag inte kunde tyda, men det fanns osäkerhet i blicken.
"Jag borde gå" mumlade han och kröp ut härifrån. Jag satte mig ner.
"Vad har du nu gjort Melody?" viskade jag och en tår föll ner från min kind.

- 1 vecka senare -
Jag satt uppe i mitt rum och gjorde min matte läxa, vi hade fått i uppgifta att lösa 13 tal tills Måndag - det var Fredag nu - så det var lika bra att börja i tid.
Jag kollade på det första talet, och gav upp lika snabbt igen. Mina tankar var hela tiden bakom vattenfallet, jag ville spola tillbaka tiden, och stanna den där.
Efter ett tag reste jag mig hastigt upp från stolen och tog fram min gitarr och block. Jag slog upp den sidan där jag hade börjat skriva, jag tänkte lite innan jag började nynna lite för mig själv.
Efter en timme var detta jag hade skrivit; (sån här stil det Mell skrev förra gången, denna det nya hon har skrivit)
"J is for justin-credible, 
U is for unbelievable,
S cause you're really something else.
T stands for truly special,
I oh, you're indescribable,
N no one better get you, but me.
Since you came along,
You're light's shining on me through your words and song.

And no, no you don't see us,
But no, that don't mean we give up,
Coz you are some kind of miracle.
And yes, yes we do get jealous,
When you're on the front page press, 
With some kind of famous beautiful girl.
Coz we would love to meet you,
JUSTIN BIEBER!
B is for 'baby baby'
I oh, I'll be your lady,
E every day and night, (If you let me try!)
B I'll be your one less lonely girl,
E eenie meenie pick me,
R raise your voice let me hear you sing
."
Den ska nog vara en vers längre, och en refräng till. Jag spelade och sjöng igenom sången en gång till innan jag la ifrån mig gitarren.
"Mell, kom hit!" ropade Selena. Jag reste mig och gick ner.
"Ja?" frågade jag. Selena satt i vardagsrummet, hon satt vid tven. Gossip girl var på.
"Vad var det som du spelade precis?" frågade hon och log.
"Erm..." jag kollade chockat på henne, hade hon hört?!
"Vad det än var så lät det riktigt bra! Jag visste inte att du kunde sjunga!"
"Det kan jag inte" sa jag generat och kollade bort.
"Jo! Varför är du inte känd?!"
"Hahah, ye right!" jag var rätt glad hon slutade prata om sången, om hon hörde den skulle hon nog få misstankar om mig.
Vi pratade ett tag innan Selena sa; 
"Imorgon ska jag bot på en typ mini turné, hoppas det inte gör något att du är här själv i två veckor? Mamma och pappa kommer också med.. Jag kan be Justin, Ryan och Chaz att sova här under dom två veckorna om du vill? Ryan & Chaz blir nog bara glada av att träffa Justin, och dig."

Kommer Justin, Ryan och Chaz sova hos Melody i två veckor?
Det är bara att läsa och se ;)
Sedan rågade en tjej vart jag hittade mina bilder, well alla har jag hittat på google. Jag hittade en riktigt bra sida som jag - tyvärr - inte kommer på namnet på just nu. Men om jag kommer på den eller hittar den kan jag länka den. Annars söker jag på typ en text rad eller som på den först bilden här sökte jag på "Tjej som spelar gitarr" haha :D
kommentera?
(tidsinställt inlägg)
//linnea

Postat av: Johanna

mer :)

2011-06-20 @ 12:32:59
URL: http://johannaviveca.blogg.se/
Postat av: jennie

oo DRAMA inte bra mer as bra nu frå vi se vad som händer mellan mell och justin

2011-06-20 @ 13:44:00
Postat av: Gabbi

luuuv it ;D

2011-06-20 @ 17:51:58
Postat av: Thi

LOVE IT! Bästa du är linnéa på att skriva.



Älskar din novell och bloggen! XD

2011-06-20 @ 18:52:46
Postat av: Anonym

OMFB!! :) <3

Du är bäst!!

Gonna miss u

Ha de BÄST! <3

2011-06-20 @ 20:37:29
Postat av: Alicia <3

hejhej, fin blogg du har,

kolla gärna in min, har precis börjat på en ny novell så du kan ju börja läsa, om det är det du gillar :) <3

2011-06-20 @ 20:57:57
URL: http://justindrewbstories.blogg.se/
Postat av: Julia

Åååh,så sjukt bra! Hoppas att det händer något mellan Mell och Justin mihihi ;)

2011-06-20 @ 22:50:12
URL: http://juliagarcia.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0