Chapter 5 - My name is Justin and this is how i drum

en JB blogg, den första saken man såg var en bild på Justin bieber och Selena gomez hångla på stranden i Hawaii "Shit!" sa jag, Angel nickade "Jävla bitch!" sa hon sedan jag kollade konstig på henne och sa "Va?" "Ja? Hon bara tar han, hon..." jag avbröt henne "Angel, om han är glad borde väl du vara glad? Liksom är det inte så det går till?" hon kollade på mig, hennes blick såg ut som "Nej helt klart inte" men hon sa: "Det är det väl.." och stängde ner sidan.
"Vi lyssnar på denna" sa jag och sökte på "Popular" Eric Saade. Han var sjukt snygg! "Oyeah, hah" sa Angel. "I will be popular im gonna get there popular..." sjöng vi med, efter några timmar satt vi oss framför min tv:en och satte igång filmen 'Never say never' när pappa var i USA träffade han någon ur Biebers crew och skaffade en signerad Never say never skiva till mig, fatta att jag blev glad! Jag älskar början med mailet, så gulligt! Och när han säger "My name is Justin and this is how i drum" bara för gulligt!
"Jag ska bara fixa godis, kommer strax" sa jag ungefär mitt i filmen, Angel bara nickade och fortsatte titta. Jag gick ner och tittade i skåpen, jag hittade tillsist en påse daim och twister.
Dagarna gick, jag var mycket med Angel, vi solade på stranden och var med Jack & Zack. Dagarna gick bara fortfare och fortare, nu är den 2 ynka dagar kvar till jag åker till U...S...A!
Jag satt i mitt rum med min - såklart lila - resväska framför mig, jag hade högar med kläder lite överallt omkring mig. Jag behöver ju inte ta med mig såddär jättemycket eftersom jag ska bo där i ett år. Men ändå så jag inte behöver shoppa det första jag gör! När jag hade tittat på alla mina kläder i säkert 10 minuter började jag packa ner linnen, shorts, underkläder, tjocktröjor mysbyxor och sånt.  "Gumman, jag går ut nu. Jag kommer hem rätt sent så stanna inte uppe!" hörde jag mamma kalla. "Okej" svarade jag, jag hörde ytterdörren smällas igen. Jag reste mig upp för att sätta igång musik, spotyfi var öppet så jag gick in på min lista "The best songs" och startade "Forever" med Chris Brown.
Till musiken började jag packa ner alla saker, efter ca en halvtimme var jag klar. Jag suckade och slängde mig i sängen och startade tv:en, "Bones" var igång så jag kollade på det fast jag hade sett det en gång redan.
Jag måste ha somnat för jag vaknade igen nästa dag. Det var för ljust i rummet så jag blundade snabbt igen, sedan kom jag på att IMORGON ÅKER JAG! Jag reste mig snabbt upp ifrån sängen och sprang nästan in till badrummet, jag såg ut som.. ja ett troll, mitt smink var helt utkladdat. Jag drog av mina kläder och hoppade in i duschen.
När jag hade duschat klädde jag på mig ett par gråa mysbyxor och en t-shirten jag hade köpt för ett tag sedan. "Mamma?!" kallade jag när jag var på väg ner. Inget svar, jag gick in i köket, på spisen låg en lapp "Jag är ivä med jobbet, kommer hem om 5 dagar, hoppas inte det gör något att jag inte är här när du åker iväg i morgon! Jag har fixat taxi som hämtar dig inatt. Älskar dig gumman // Mamma!" jag suckade. Dom två skulle visst alltid vara borta.

Bra/Dåligt?
Kommentera! Jag vill veta! :))
PLUS så älskar jag era kommentarer!
Snat lovar jag att Bieber kommer in mer i bilden, kanske i nästa del vem vet? :D

Postat av: Johanna

mer mer :D

2011-06-01 @ 20:53:59
URL: http://johannaviveca.blogg.se/
Postat av: Annx

Så sjukt bra!

2011-06-01 @ 23:07:15
Postat av: elena

skrev mer vill veta mer fortsätt

2011-06-02 @ 00:18:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0