The prince of pop del 21

-Ojojoj! Hörde man Ryan säga när han kom in i köket
-Hehe ja så här ligger de till nu! Sa Justin
-Vi undrar om ni vill gå på dubbel date?? Sa Jag fort
-Jaaaa va kul!! Sa Emmy snabbt och kollade på Ryan!....


-Visst, sa han och log.

Nästa morgon vaknade jag halv 7 då mitt mobil alarm gick, idag var det skola igen, men bara till 12 för efter det skulle vi träna lite till "Baby" videon.
Jag steg långsammt upp och tog på mig svarta struprörs jeans ett vitt linne och en over size tröja där det stod "Im ritch bitch" Tröjan hade jag fått av Emmy för ett tag sen. Jag tog min väska och gick ner, Mara hae redan börjat jobbet. Jag bredde en macka innan jag gick ut.
"Är hos dig om fem minuter :)" skrev Emmy i ett sms, "Okej, ses snart! :)". När Emmy kom satte jag mig i bilen och sa:
-Heej Emmy!
-Heej Nelly:)
-Skola igen, sa jag och suckade.
-Mm, men vi har träning idag, sa hon och log stort.
-Ja, det kommer bli sjukt kul, snart ska vi ju spela in :D
-Juste, sa hon och skrattade.
När vi kom fram till skolan kom Caitlin fram till oss.
-Hej tjejer, sa hon och log stort. Hon hade aldrig pratat med oss förru.
-Hej, svarade jag osäkert.
-Jo, jag ska ha fest på fredag och undrar om ni kanske vill komma? Jag bjuder nästa alla i vår klass, och Justin, sa hon och log.
-Visst!, sa Emmy.
-Ja, okej, sa jag och log.
Vår första lektion var Engelska, mitt favorit ämne. Vi skulle delas upp två och två, jag kom med Cody, den snyggaste killen i klassen. Ja Justin var klart snyggare men ni fattar.
Efter engelskan hade vi svenska sen lunch. Jag köpte en cola och ett äpple, var inte så hungrid precis.
Jag satte mig på e ledigt bord och började drika.
-Får jag sitta här?, frågade Cody och log. Han hade blå/gröna ögon och brunt ruffsigt hår.
-Erm visst, sa jag och gjorde plats till han. Han satte sig brevid mig och sa:
-Du är väldigt duktig på engelska, sa han.
-Erm tack, antar jag.
Han log och började äta på sin lunch. Det blev en pinsam tystnad, efter ett tag sa jag:
-Jag måste gå, ska träna, och reste mig upp.
-Okej, lycka till och hoppas vi träffas igen, sa han och kramade mig. Han KRAMADE mig! Hur konstit är inte det?

Ur Justins perspektiv

Idag skulle vi träna på den sista scenen i "Baby" videon. Sen skulle jag välja ut tjejen som skulle vara huvudpersonen, fast jag visste nog redan vem det skulle vara, Nelly.



Förhoppningsvis kommer en till ikväll :D Men bara om det bli minst 7 kommentarer från olika IP adresser såklart :)
//Linnea

Postat av: Cecilia

Gryyymt!

2011-03-04 @ 18:32:42
URL: http://Justinnovellbieber
Postat av: Anonym

Sjuuuukt bra! <3

2011-03-04 @ 18:44:14
Postat av: sanna

more :)

2011-03-04 @ 18:55:53
Postat av: Anonym

Awesome!!!:DDDDDDDDDD

Want more

2011-03-04 @ 18:57:21
Postat av: Angelica♥

FETT BRA!

MEEER!

2011-03-04 @ 18:59:45
URL: http://slostickanz.blogg.se/
Postat av: NICOLE

MEEER

2011-03-04 @ 19:10:15
URL: http://niicolep.blogg.se/
Postat av: Anonym

heeeeeeeeeeeeeej så braaa mer idaaag!!:D<3

2011-03-04 @ 19:51:34
Postat av: Julia

Naaw,vad gulligt att han ska välja Nelly! :D

2011-03-04 @ 20:03:58
URL: http://juliagarcia.devote.se
Postat av: Anonym

sjukt bra meeeeeeeeeeeer :)

2011-03-04 @ 20:31:41
Postat av: Anonym

aaaww mer nu

2011-03-04 @ 22:17:00
Postat av: Anonym

aaaww mer nu

2011-03-04 @ 22:28:15
Postat av: Johanna

Super bra!!!:D bara det att de kan väl inte ha en svenska lektion om de är i USA??

2011-03-04 @ 23:13:40
Postat av: Johanna

awesome :D

Mer mer :D

2011-03-04 @ 23:47:19
URL: http://johannaviveca.blogg.se/
Postat av: Anonym

Åh,vad gulligt!

Ni måste vara väldens bästa skrivare!

Sjukt bra!!

2011-03-05 @ 08:16:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0