The prince of pop del 22

Idag skulle vi träna på den sista scenen i "Baby" videon. Sen skulle jag välja ut tjejen som skulle vara huvudpersonen, fast jag visste nog redan vem det skulle vara, Nelly.
Först kom Caitlin, vi började prata och ha kul. Efter ett tag kom Emmy och Nelly också. Vi började att öva så smått, Mitt dance crew var också där för att öva, snart var det ju dags för inspelningen. Jag kunde inte sluta att se på Nelly, hon var så söt och när hon skrattar så blir jag helt varm inom mig. Nu var träningen slut efter 2 h och då kom Emmy fram till mig och sa:
-Kan jag få prata med dig?
-Visst, sa jag förvirrat.
Vi gick en bit bort från dom andra innnan Emmy sa:
-Gillar du Nelly på riktigt eller kommer du bara dra när du är färdig här?, och gav mig en allvarig blick.
-Jag gillar Nelly riktigt mycket Emmy, vi är inte tillsammans än, jag tar det lugnt med tjejerna, Scooter säger att jag inte får dejta egentligen, men Nelly är annorlunda, man kan inte lämna henne.
-Så kommer du inte dejta bara för en gammal gubbe säger att du inte får, asså om du nu är kär i nelly, så är det nog bäst att du gör något innan hon väljer någon annan?
-VA? Neeej, asså jag vill bara ta det lugnt med tjejer, Nelly betyder mycket för mig. Mer än någon annan tjejer har betytt för mig innan, men jag vet inte vad jag ska göra för att få henne.
-Såå, du vill bli tillsammans med henne men vill ändå ta det lugnt?, frågade hon.
-Ja, det låter helt knäppt, men asså jag vet inte vad jag vill, jag kan inte sluta att tänka på henne, jag drömmer om henne.
-Du vet att det kallars kär, men du jag tror att Nelly är lite kär idig, vrf kan du inte bara fråga om ni kan träffa eller något? sa Emmy
- Okej men inte nu...
innan jag han att säga mer så kom nelly till oss, jag blev helt tyst men då sa emmy:
- Du nelly, det är så att Justin vill träffa dig en kväll, bara ni två..
- oo Vad roligt, ja det vill jag gärna göra, men när ska vi träffas?. sa Nelly
- Jag hämtar upp dig kl 6 ikväll om det går bra?, sa jag och blängde på Emmy
- Hahaha det var väl inte så svårt Justin, sa Emmy när nelly hade gått igen.
- Nej nej men du nu måste jag dra, om jag ska bli klar innan jag ska hämta Nelly.
Ur Nellys perspektiv

När Justin hade pratat en stund med Emmy så kom han till mig,
- Hejdå jag måste dra men vi hörs kl 6 ikväll, glöm inte det, hihihi och kramade mig. sa Justin
- hahah nej jag lovar och kramade tillbaka. sa jag
Jag tänkte för mig själv, tänk att jag ska träffa Justin nu ikväll, han som är så snygg och allt. Tänk... men innan jag tänkte klart så kom Emmy till mig och sen började vi gå hem till mig.
- Du Emmy, vad ska jag ha på mig, nu ikväll asså jag vill inte ha nåt för fint och inte för vardag....
-Haha, Jag hjälper dig, vi gå och shoppar!


Bra/Dåligt? Vi vill veta!
Minst 7 kommentarer från olika IP adresser för nästa :D
//Linnea

Postat av: Julia

Yay :) De ska på dejt ;)

Postat av: Anonym

awesome

2011-03-05 @ 14:35:45
Postat av: Anonym

Skitbra,mer?:DDD

2011-03-05 @ 14:44:38
Postat av: Sanna

meeer :-)

2011-03-05 @ 15:05:05
Postat av: Nasra

Meeeeeeer :) <3

2011-03-05 @ 15:47:52
Postat av: Johanna

mer mer :D

2011-03-05 @ 16:44:42
URL: http://johannaviveca.blogg.se/
Postat av: Anonym

meeeeeeeeeeeeeeerr!!!!!!:D<3

2011-03-05 @ 17:55:13
Postat av: Alice

Superbra! Meeeeer! =)<33

2011-03-05 @ 18:27:38
URL: http://aalicees.blogg.se/
Postat av: julia.

jätte bra, meeeeera :D

puss.

2011-03-05 @ 18:53:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0