The prince of pop del 24

-Ja, min favvo, sa jag och högg in på maten.
Pastan var OTROLIG god! Till efterrätt åt vi en jättegod kladdkaka med grädda och hallon.
-Denna kvällen har varit hur underbar som helst, sa jag när vi hade ätit upp.
-Tur att den inte är slut än, sa Justin och log.
-Ja, höll jag med.


(ingen speciellt bra bild, men hittade ingen som passade till)

Vi satt och pratade lite till, vid 11 frågade Justin:
-Vill du sova över hemma? Mamma är inte hemma.
-Okej, sa jag. Det var första gången jag såg Justins hus, det skulle bli kul. Justin ringde Kenny som hämtade oss. När limusinen stannade sa Kenny:
-Se nu till att inte göra nåt barnförbjudet!
Vi fattade vad han menade, ni vet sex.
-Tyst Kenny, sa Justin och rodnade lite.
Justins hus var enormt! Det finns inga ord hur fint det är!
När vi kom in sa justin:
-Vill du se en film?
-Ja, sa jag och log.
Vi satte oss i soffan, Justin satte igång "The haunting in cannecticut" en skräfilm. Vid några tillfällen hoppade jag till, det gjorde Justin med.
-Jag kommer få madrömmar, sa jag när filmen var slut.
-Jag med!
Justin hade tänt ljus och det var riktigt mysigt, nu när filmen var slut sa vi och pratade.

Ur Justins perspektiv

Vi satt och pratade efter filmen, efer etag kände jag att det var dags at fråga om hon ville bli min.
-Nelly, sa jag. Vill.. vill du bli min shawty?

Förs såg hon chockad ut men sen sa hon:
-Ja! och kysste mig, detta var helt klart den bästa kyssen någonsin. Jag svär på att jag hörde raketer! Och fjärilarna i magen slutade inte!

-Och vad gör ni?, hörde jag MAMMA säga!
Nelly drog sig snabbt undan och rodnade
-Mamma gå!, sa jag surt.
Hon gick ut och jag tittade på Nelly.
-Sorry för det där, sa jag.
-Lugnt, men liite pinsammt, har liksom aldrig träffat henne innan.
-Nej jag vet, sa jag.


Fan va störit! Hade skrvit heeeela sen dampade datorn och allt gick bort :'( såå fick skriva om...
Bra/Dåligt
++++ om ni tror det kommer bli "happy ever after" nu tror ni feeeeeel :) har sjukt bra ideé till novellen !!
Minst 7 kommentarer från olika IP adresser innan nästa deeel :D
//Linnea

Postat av: Anonym

meeeerr:D<3

2011-03-06 @ 20:08:01
Postat av: Nea!

MEEEEEEEEEEER!!!!!!!!

2011-03-06 @ 20:15:54
Postat av: Anonym

oooooOOOoo asbra

2011-03-06 @ 20:23:05
Postat av: :)

Mer vill se mera :) <3

2011-03-06 @ 20:37:32
URL: http://justinslife.blogg.se/
Postat av: Anonym

Den får aldrig ta slut !!!! MEN om den gör det får du börja på en ny på den här bloggen snällasnällasnälla !!!!! <3

superbra !

2011-03-06 @ 20:38:02
Postat av: Anonym

snälla skriv en till idag!!

2011-03-06 @ 20:38:39
Postat av: isabell

(y) mera! :D

2011-03-06 @ 20:50:51
Postat av: Anonym

Meeeeeer ! <3

2011-03-06 @ 21:15:47
Postat av: Johanna

mer mer :d

2011-03-06 @ 21:18:22
URL: http://johannaviveca.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jättebra:D

2011-03-06 @ 21:22:55
Postat av: Anonym

Snällaaa meeer! Jag bara älskar alla dom här novellerna! Dom är så sjukt bra skrivna! :) <3

2011-03-06 @ 21:51:58
Postat av: linn

en fråga. är bilden falks eller real?

2011-07-01 @ 02:04:04
URL: http://limpanantarjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0